مرزبان: تقابل ۲ تیم بزرگ ایران در زمین بی‌طرف جالب نیست/ نباید بحران‌های فوتبالی را وارد جامعه کنیم

علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: ما در بازی قبلی یک باخت بد را در زمین خودمان تجربه کردیم و حالا باید تصمیمات خوب بگیریم تا دوباره در مسیر واقعی و اصلی‌مان قرار بگیریم. ما برای قهرمان شدن باید مبارزه کنیم و آرمان‌های تیمی را هم در نظر گرفته و مثل همیشه متحد باشیم. سپاهان تیمی باتجربه است و ما می‌توانیم شرایط را بعد از باخت هفته گذشته تغییر بدهیم. تیم‌های بزرگ همیشه بابت نتیجه گرفتن و کسب موفقیت تحت فشار هستند و ما باید با این اتفاقات زندگی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «قبول دارید سپاهان برابر تیم‌هایی که تدافعی بازی می‌کنند با مشکل مواجه می‌شود؟»، تصریح کرد: در واقع این ما هستیم که با قدرت تیمی و تاکتیکی‌مان باعث می‌شویم تا حریفان عقب‌نشینی کنند، ولی مسئله مهم گل زدن است و اینکه بتوانیم از موقعیت‌های ایجادشده نهایت استفاده را ببریم. اگر گل نزنیم قطعاً کار سخت می‌شود و شما دیدید که پیکان سه توپ روی دروازه ما آورد و دو بار به گل رسید. وقتی شانس گل را از دست می‌دهید طبیعی است که ضربه‌پذیر شوید و مشکلاتی پیدا کنید.

مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد دیدار حساس این تیم برابر پرسپولیس که قرار است در اراک برگزار شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه دو تیم بزرگ فوتبال ایران باید در یک زمین بی‌طرف بازی کنند که این تصمیم اصلاً جالب و منطقی نبود. قطعاً این تصمیم بازتاب خوبی نخواهد داشت و ما باید در محیط ورزش یاد بگیریم که به یکدیگر احترام بگذاریم. ما نباید بحران‌ها و مشکلات فوتبالی را وارد جامعه کنیم و تصمیماتی بگیریم که ناخودآگاه حساسیت ایجاد کند.

نفرات برتر سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر اسکیت برد پسران کشور معرفی شدند
هم اکنون بخوانید

مرزبان همچنین تصریح کرد: دو تیم سپاهان و پرسپولیس می‌خواهند در زمین فوتبال یک بازی قهرمانانه و جوانمردانه را انجام دهند و هر دو باشگاه هم می‌توانند بسترهای لازم را فراهم کنند. اگر قرار باشد یک بازی به دلیل برخی مسائل به حاشیه کشیده شود، در زمین بی‌طرف هم ممکن است این اتفاق رخ دهد و فکر می‌کنم هر دو تیم این حق را داشتند تا در بازی برابر یکدیگر از حق میزبانی استفاده کنند.

وی پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی فردا را اینطور مطرح کرد: در فوتبال چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. مسئله مهم این است که بتوانیم فوتبال موردنظر و باکیفیت‌مان را انجام دهیم و نتیجه بگیریم. ما قطعاً یکی از مدعیان جدی قهرمانی هستیم و باید تلاش کنیم تا برای رسیدن به هدف‌مان، گام‌های مثبتی برداریم.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا