برگزاری قرعه‌کشی مسابقات هندبال نوجوانان دختر آسیا

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های هندبال نوجوانان دختر آسیا امروز (دوشنبه) در مقر این فدراسیون در کویت برگزار شد و تیم ملی ایران در گروهی دشوار با تیم‌های ملی کره‌جنوبی، ژاپن، ازبکستان و چین هم‌گروه شد.

 

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا در دو گروه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که این گروه‌بندی به شرح زیر است: 

گروه A: ایران، کره‌جنوبی، ژاپن، چین، ازبکستان

گروه B: هند، قزاقستان، هنگ‌کنگ، چین تایپه، بنگلادش

رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از ۱۵ لغایت ۲۴ جولای ۲۰۲۳(۲۴ تیر لغایت ۲ مرداد ۱۴۰۲) به میزبانی دهلی‌نو در هند برگزار خواهد شد.

پنج تیم برتر این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر جهان در سال ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد.

تاکنون ۹ دوره از رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا برگزار شده که به جز دوره قبلی این مسابقات، تیم‌های ملی کره‌جنوبی همواره به عنوان قهرمانی دست یافته است.

کره‌جنوبی با ۸ مدال طلا، ژاپن با ۷ نقره و یک برنز، چین با یک نقره و دو برنز و ازبکستان با یک برنز تیم‌های هم‌گروه ایران در گروه مرگ رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر آسیا هستند.

انتهای پیام/

 

تیم ملی نوجوانان دختر ایران در آخرین دوره این مسابقات که به میزبانی قزاقستان برگزار شد توانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند.

انتهای پیام/

پاسخ به یک شائبه؛ استقلال و پرسپولیس مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارند؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =

دکمه بازگشت به بالا