نیرو‌ تابلو ریلی، فاتح جام حذفی تنیس شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، سیزدهمین دوره مسابقات تنیس جام حذفی کشور که از  بیست آذرماه در زمین های تنیس مجموعه ورزشی المپیک کیش با رقابت ۱۳۸ تیم آغاز شده بود، عصر امروز با برگزاری دیدار فینال بین پوشاک وانسی و نیرو تابلوریلی  در زمین شماره سه به پایان رسید و تیم نیرو‌تابلو ریلی دو بر یک به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به ارمغان آورد .

بر این اساس نخستین دیدار انفرادی فینال بین سینا مقیمی از نیرو‌ تابلو ریلی و هرنان کاسانوا بازیکن آرژانتینی از پوشاک وانسی در زمین شماره سه برگزار شد که بر این اساس در مجموع ۶ بازی در هر ست ۲ بر هیچ به نفع بازیکن آرژانتینی از پوشاک وانسی پایان یافت.

بخش انفرادی دوم هم بین گرگلی ماداراش مجاری از نیرو تابلو ریلی و  علی یزدانی از پوشاک وانسی برگزار شد که در نهایت ۲ هیچ به نفع بازیکن مجاری به پایان رسید.

در این دور از بازی ها ۶ بازیکن خارجی از کشورهای روسیه، بوسنی هرزگوین، ترکیه، مجارستان و آرژانتین حضور داشتند.

با پایان دیدارهای انفرادی رقابت های ۲ نفره برگزار شد و چهار بازیکن به صورت ۲ تیم ۲ نفره مقابل هم در دو طرف زمین قرار گرفتند.

در ترکیب دوبل امیرحسین بادی یکی از مطرح ترین تنیسور های کشور و هرنان کازانوا از تیم پوشاک وانسی برابر سینا مقیمی و گرگلی ماداراش از تابلو ریلی به مصاف هم رفتند
ست نخست تیم ۲ نفره به نفع پوشاک وانسی پایان یافت و ست دوم نیرو‌تابلو ریلی به برتری رسید.

عضو هیئت مدیره استقلال: سلطانی‌فر مدیران بله قربان‌گو را انتخاب می‌کرد/ مددی می‌خواهد استقلال را وارد حاشیه کند
هم اکنون بخوانید

در ست نهایی تیم نیرو‌تابلو ریلی موفق شد با نتیجه ۱۰ -۷ از سد حریف خود عبور کند و با کسب نتیجه ۲ بر یک عنوان قهرمانی جام سیزدهم را به نام خود ثبت کند.

جام حذفی تنیس باشگاه‌های مردان کشور از ۲۰ آذر ماه با حضور ۱۳۸ تیم به میزبانی جزیره کیش آغاز شد که در مرحله مقدماتی  ۴۸ تیم در ۱۲ گروه چهار تیمی به مصاف هم رفتند. پس از جدال در مرحله گروهی، ۹۴ تیم به مرحله دوم جام‌حذفی راه یافتند که در قالب ۲۴ گروه رقابت کردند تا در نهایت ۳۲ تیم در جدول اصلی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا