توسعه خانه های هوشمند در کشور/ شبکه ۵G سراسری می شود

داوود زارعیان معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با پایگاه خبری اجتماعی اعتماد نو به نقل از برنا گفت: نمایشگاه تلکام سه دوره تحت تأثیر کرونا بود و برگزار نشد و ضروری بود حداقل مجدد این نمایشگاه برگزار شود.


وی با بیان اینکه ما در سال های گذشته بیشتر با هدف معرفی خدمات و توسعه دولت الکترونیک در نمایشگاه شرکت می کردیم، افزود: در بخش های مختلف به ویژه در بخش ارتباطات سیار مخاطبان عام زیادی داشتیمو.


زارعیان افزود: پیش بینی من این است که استقبال عام را کمتر خواهیم داشت اما نمایشگاه یک نمایشگاه تخصصی خواهد بود که بیشتر محل گفت‌وگو برای توسعه ی دولت الکترونیک در بخش خدمات، توسعه شبکه ملی اطلاعات ، تولید تجهیزات و امکانات مخابراتی است.


معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: مخابرات چون شرکت خدمات دهنده است بیشتر در حوزه ی خدمات وارد شدیم و شاید در مجموعه خدمات ADSL، VDSL و… با توجه به توسعه جدید آن ها برای  مخاطبان جدید تر است چرا که تاکنون نمایش داده نشده است.


زاعیان گفت: به دنبال مباحثی چون خانه هوشمند هستیم چرا که می خواهیم امکانات ارتباطی را به حدی توسعه دهیم که مردم بتوانند در خانه بیشتر از امکانات ارتباطی استفاده کنند.


وی با اشاره به اینکه خدمات سنتی در نمایشگاه جای خود را دارد، افزود: میز گفت‌وگو و تعامل را برای مراجعه تولید کنندگان تعبیه کردیم که بتوانیم در جهت حمایت از تولید داخل هم خرید تجهیزات داخلی را داشته باشیم و همچنین به دنبال انعقاد چند تفاهم نامه هستیم.

«بیانیه نخبه اندیشی» خطاب به فعالان اندیشه و عمل
هم اکنون بخوانید


معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران درباره توسعه شبکه ۵G گفت: دستاوردهای این شبکه پارسال در دو یا سه مرحله توسط شرکت ایرانسل و ارتباطات سیار سال گذشته رونمایی شد و امسال نمایش و قدرت آن در نمایشگاه تلکام وجود دارد.


زارعیان افزود: استارت شبکه ۵G در کشور خورده است و در حال حاضر بخش های مختلف کشور در حال مطالعه و توسعه این بخش هستند که بخشی از امکانات داخلی و خارجی را توسعه دهند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا