حجت الاسلام ابوترابی خطیب جمعه این هفته پایتخت/ برنامه‌های یوم‌الله ۹دی در نمازجمعه تهران تشریح خواهد شد


حجت الاسلام ابوترابی خطیب جمعه این هفته پایتخت/ اعتماد نو به نقل از برنامه‌های یوم‌الله ۹دی در نمازجمعه تهران تشریح خواهد شد

نمازجمعه این هفته تهران، سوم دی‌ماه در مصلی امام‌خمینی(ره)، به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. طبق روال، ساعت ۱۰صبح درهای مصلی به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و اعتماد نو به نقل از برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه ضمن بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی گفت: سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران دکتر علی‌محمد نایینی رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی هستند که به ارائه تحلیل و بیان اعتماد نو به نقل از برنامه‌های ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹دی خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام علی نوری با اشاره به برگزاری اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در نمازجمعه تهران گفت: طبق روال هفته‌های گذشته فرهنگسرای منتظر در بخش خواهران و برادران با سلسله اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها و فعالیت‌های گوناگون در حوزه مشاوره مطالعه موثر، ایستگاه خط و تا (اوریگامی)، هم عهدی با شهدا، فال شهدا، ایستگاه خلاقیت و نقاشی، ثبت‌نام رایگان کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه کتاب (اتوبوس هدهد)، ایستگاه عکاسی با شهدا، ایستگاه خوشنویسی، ایستگاه هوش‌چین نماز، ایستگاه بازی‌های کودک و نوجوان، ایستگاه کتاب‌های تقریظی مقام معظم رهبری، قرآن بخوانید هدیه بگیرید، تریبون آزاد (فضایی برای ابراز احساسات نسبت به حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، بانوی حکمت (معرفی آثار و زندگینامه اولین بانوی فیلسوف ایران خانم طوبی کرمانی)، قصه‌گویی (بازگویی قصه‌های قرآنی و دینی برای کودکان) و غرفه‌ها و بخش‌های مختلف دیگر میزبان نمازگزاران است.

پایان جلسه کمیسیون مشترک در وین/ ادامه گفت‌و‌گوها از روز جمعه
هم اکنون بخوانید

وی ادامه داد: غرفه ورزش، مسابقه، آموزش و سرگرمی نوجوان با ارائه و برگزاری بازی‌های فکری و حرکتی و مسابقات متنوع ورزشی از جمله دارت، بسکتبال و بدمینتون نیز آماده ارائه خدمات به برادران نمازگزار خواهد بود.

حجت‌الاسلام علی نوری یادآور شد: نمازگزاران می‌توانند برای حضور در نمازجمعه از درب شمالی مصلی (ایستگاه مترو مصلی)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درب شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.

نماز جمعه این هفته، با همت ستاد نماز جمعه تهران، به صورت زنده و تصویری از “هیئت آنلاین” همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیت‌های جانبی در محوطه، پخش خواهد شد و همزمان، این مراسم، از رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا