اسرائیل نباید با آمریکا بر سر مسأله هسته‌ای ایران دعوا کند


اسرائیل نباید با آمریکا بر سر مسأله هسته‌ای ایران دعوا کند

وزیر جنگ اسرائیل در اظهاراتی، از ایران به عنوان بزرگترین دشمن و از آمریکا به عنوان بهترین دوست برای اسرائیل یاد کرد.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیسیتی، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای در مورد احتمال درگیری نظامی با ایران گفت که پیش‌بینی نمی‌کنم که این جنگ، در هفته‌ها یا در ماه‌های آتی اتفاق بیفتد اما  این چیزی است که ممکن است اتفاق بیفتد.

وی در ادامه گفت: «آماده هستیم  و توانمندی خود را برای این  اقدام تقویت کرده‌ایم».

گانتز با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت اعتماد نو به نقل از برنامه هسته‌ای ایران گفت که درباره زمان دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای نمی‌توانم برای شما تاریخ مشخصی تعیین کنم. امیدوارم هرگز این اتفاق رخ ندهد. 

وی هم چنین در مورد این که آیا «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم مانند او فکر می‌کند یا خیر، گفت: «ما در ایجاد پاسخ مورد نیاز به ایران بسیار هماهنگ هستیم. می‌دانیم چه چیزی وجود دارد، ما می‌دانیم که در حال انجام چه  کاری هستیم و می‌دانیم که چه چیزی می سازیم. به همه پیشنهاد می‌کنم به یاد داشته باشند که بزرگ‌ترین دشمن اسرائیل ایران است و بهترین دوست اسرائیل ایالات متحده و می‌دانند چگونه این دو را نگه دارند.  ما نباید با آمریکا برای حل مسأله ایران دعوا کنیم و نباید به هزینه آمریکایی‌ها با ایرانی‌ها خوب رفتار کنیم».


انتهای پیام/

شرکت‌های سوئیسی به سرمایه‌گذاری در ایران ادامه می‌دهند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 19 =

دکمه بازگشت به بالا