توطئه‌های زنجیره‌ای دشمن، نتیجه‌ای جز شکست برای آنان نداشته است

توطئه‌های زنجیره‌ای دشمن، نتیجه‌ای جز شکست برای آنان نداشته است


به گزارش ایلنا، متن کامل پیام سرلشکر باقری به وزیر اطلاعات به شرح زیر است:


برادر ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب


 وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران


 با سلام و تحیات؛


 فرارسیدن نیمه شعبان، خجسته میلاد حضرت مهدی(ع) و روز سربازان گمنام امام زمان( عج) را به جنابعالی، مسئولان، مدیران و مجاهدان شجاع، مقتدر و بیادعای حوزه دفاع از امنیت و آرامش میهن اسلامی در وزارت اطلاعات تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.


خدای بزرگ را شاکریم که به برکت مجاهدت های خاموش نیروهای مومن، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی وزارت اطلاعات و هماهنگی و هم افزایی دیگر ارکان جامعه اطلاعاتی کشور در میدان های خطیر و حساس صیانت از امنیت و آسایش میهن اسلامی، نقشه‌ها و توطئه‌های زنجیره‌ای و پیچیده سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن، ناکارآمد و نتیجه‌ای جز شکست و استیصال برای آنان نداشته است. 


به یکایک سربازان گمنام امام زمان(عج ) که در زمره مردمی‌ترین و مخلص‌ترین مجاهدان انقلاب اسلامی می‌درخشند، درود می فرستم و خود را مدیون هوشمندی، هوشیاری و حماسه آفرینی های آنان در جنگ اطلاعاتی امروز با دنیای استکبار می دانیم.


دوام توفیق آن برادر گرانقدر و آحاد مجاهدان افتخارآفرین جامعه اطلاعاتی کشور به ویژه مجموعه وزارت اطلاعات تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج ) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب برحقش، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.


 


انتهای پیام/

ایران تلاش‌ها برای احیای برجام را تسهیل کند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا