برگزاری جلسات کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان فارس

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا متقی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان در استان فارس گفت: جلسات این کمیسیون در روزهای ۲۱ و ۲۲ مرداد با حضور ۴ نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در محل کمیسیون پزشکی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس تشکیل شد که طی این جلسات ۲۴۵ نفر متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت و معاینه شدند.

سرپرست اداره کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری ویدئوکنفرانسی جانبازان استان فارس نیز در روز ۲۰ مرداد در همان محل تشکیل شد که ۱۵ نفر از متقاضیان توسط متخصصین ویزیت شدند.

وی درباره جلسه کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص تعیین درصد بر اساس ماده (۸۷) قانون اعتماد نو به نقل از برنامه ششم توسعه گفت: در جلسه روز ۱۸ مرداد این کمیسیون ۱۲۰ پرونده و در جلسه روز ۲۱ مرداد نیز ۱۳۱ پرونده مورد بررسی قرار گرفتند. همچنین ۲۴۳ پرونده حق پرستاری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز در همین تاریخ در محل دبیرخانه کمیسیون پزشکی بررسی و حکم لازم برای آنان صادر شد.
انتهای پیام

کتاب هنر اورارتویی منتشر شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا