انتظار یک اصلاح طلب از شعار فراجناحی طرح شده توسط رئیس جمهور

غلامرضا انصاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد:موفقیت در اداره علمی و حل مشکلات در چارچوب اعتماد نو به نقل از برنامه‌های مدون تدوین شده جزء اصول اصلی دولت داری در عصر مدرن است.
وی گفت: ریشه اصلی جمهوری اسلامی که جمهوریت و اسلامیت ، آن را متبلور نموده ،خواست و اراده مردم است ،که در جهان امروز تعریف خود را به نمایش گذاشته است و شامل حق انتخاب، نظارت و برکناری حاکمان در عالی ترین و پایین ترین سطوح ،آزادی بیان،اندیشه و داشتن رفاه اجتماعی ، سطح قابل قبولی از رشد اقتصادی ،حق اقامه دعوا و انتظار از قضاوت عادلانه و اجرای آن و حفظ کرامت و منزلت انسانی و اجتماعی است.

وی گفت: یکی ازشعار اصلی آقای رئیسی ،مبارزه جدی با فساد است .قطعاً مبارزه با فساد در چارچوب سازمان‌های رسمی و حکومتی غیر ممکن است و باید احزاب سیاسی وقدرتمند را در بسترجامعه مهیا کرد و رشد انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد را گسترش داد، آزادی بیان و پس از بیان را به صورت جدی محقق ، و امکان رشد و بالندگی رسانه‌ها و دسترسی آزاد به آن را ایجاد کرد.
وی ادامه داد: از این طریق است که ریشه فسادخشکانده می شود.در غیر اینصورت مبارزه بافساد به صورت شعاری جذاب و غیر قابل تحقق درخاطره ملت، ماندگارخواهدبود.

این فعال سیاسی گفت: عمل به شعار فراجناحی طرح شده توسط جناب آقای رئیسی و تمسک به نخبگان، کارشناسان و اداره علمی کشور می‌تواند، بستر نجات و سعادت کشور را مهیا کند، و این انتظار بحقی است که دلسوزان سیاسی از رئیس دولت جدید خواهند داشت.

تحقیقات قضایی درباره خبرنگاران بازداشت شده آغاز شده است
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا