وحدت ارتش و سپاه از ابداعات و اختراعات ارزشمند انقلاب اسلامی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ارتش همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران همواره آرامش و امنیت را برای ملت بزرگ به ارمغان آورده است.


به گزارش ایلنا، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرارسیدن روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را تبریک گفت.


متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


امیر سرلشکر ستاد برادر سید عبدالرحیم موسوی


فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران


سلام علیکم


روز «۲۹ فروردین» یادآور ذکاوت و نیز عنایت ویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به دلاور مردان و جان برکفان همیشه سرافرازی است که زیر پرچم ولایت در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای نیاسودند و برای اهتزاز گوهر ایمان، عزت و شرافت بر تارک زخم دیده این مرز و بوم، جان در کف اخلاص نهادند.


تاریخ سراسر افتخار میهن عزیز اسلامی ایران به داشتن ارتشی جان برکف و ایثارگر به خود می بالد و قطعأ ملت ما این تاریخ سرشار از حماسه و ایثار و غرور را فراموش نمی‌کند چرا که ارتش همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران همواره آرامش و امنیت را برای ملت بزرگ به ارمغان داشته است.


امروز وحدت و یکپارچگی شایسته ارتش و سپاه با ویژگی‌ها و دامنه‌های مأموریتی متفاوت در چارچوب یک دکترین دفاعی واحد به لحاظ ارتباطات، تعاملات و همکاری‌های راهبردی و استراتژیک یکی از ابداعات و اختراعات ارزشمند انقلاب اسلامی و مزیت‌های منحصر به فرد نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران است که باعث ناکامی اهداف شیطانی دشمنان در عرصه‌های مختلف و افزایش اثربخشی و بهره وری نیروهای مسلح شده است.

صرفا ۲ درصد از مقررات، در زمان مقرر تصویب شده‌اند
هم اکنون بخوانید


اینجانب «۲۹ فروردین ماه» سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را گرامی داشته و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات خالصانه جنابعالی در این ماه پر فیض ضیافت الله، از خداوند منان، سلامتی، بهروزی و توفیقات بیش از پیش شما برادر گرامی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات و عنایات حضرت بقیه الله اعظم (عج) و تحت زعامت حکیمانه ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا