اختصاص هدیه تولد ۶۰ میلیونی برای آزادی زندانی در ورامین 

به گزارش ایسنا، صیدمراد نصیریان رئیس ندامتگاه خورین ورامین ظهر دوشنبه هفتم تیرماه در دیدار با اعضای حوزه بسیج ادارات خاطرنشان کرد: محوریت کار ما اصلاح و تربیت مجرمان است و اصلاحاتی که انجام گرفته را ما به عینه در رفتار و روش زندگی برخی از زندانیانی به طور مثبت دیده ایم.

وی ادامه داد: از شش نفر طلبه روحانی در کمک به امور فرهنگی کمک گرفته ایم که بحث های فرهنگی و عقیدتی را برای مددجویان زندانی تبیین و تشریح می کنند و برگزاری مراسم های مذهبی ، ملی از جمله مراسم تشییع شهید گمنام ، حضور پرچم متبرک گنبد رضوی و برپایی مراسم ارتحال امام راحل و روز جهانی قدس در محیط زندان از جمله فعالیت های امور فرهنگی ندامتگاه بوده است.

رئیس ندامتگاه ورامین از اهدای بسته های معیشتی به خانواده های زندانی خبر داد و تصریح کرد: ۳۶ زندانی از ابتدای سال جاری با کمک خیرین و جلب رضایت شکات آزاد شده اند و جالب است بدانیم یکی از هنرمندان کشور هدیه جشن تولد خود که بالغ بر ۶۰ میلیون تومان بود را برای آزادی یک زندانی اختصاص داد.

نصیریان ادامه داد: اولین کار ما در اینجا جلب رضایت مردم است و تکریم ارباب رجوع با رضایت مندی های منتقل شده افزایش یافته، ورودی ما با توجه به گسترش جمعیت و جغرافیای گسترده زیاد است و بیشترین ورودی ندامتگاه از بابت سرقت و بعد از آن مواد مخدر است که شهرستان پاکدشت با تعداد هفتصد نفر بیشترین زندانی را در این ندامتگاه به خود اختصاص داده است.

وی در پایان با تشکر از مجموعه سپاه و بسیج گفت: حلقه صالحین سپاه برای اولین بار در این ندامتگاه برای زندانیان برپا شد که هم اکنون در کل کشور الگو گیری و اجرا شده است که در این ندامتگاه از قِبَل برگزاری حلقه های صالحین یک زندانی آزاد شد.

نشست «ایران‌شناسی در ژاپن» برگزار شد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 19 =

دکمه بازگشت به بالا