همدردی مدیران ۲ خبرگزاری با ایسنا و ایرنا

به گزارش ایسنا، مجید قلی‌زاده ـ مدیرعامل خبرگزاری تسنیم ـ در پی حادثه غم انگیر واژگونی اتوبوس پایگاه خبریان در نقده، جان باختن پایگاه خبریان ایرنا و ایسنا در این حادثه را به علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری ایسنا و محمدرضا نوروزپور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی تسلیت گفت.

قلی زاده در پیام تسلیت خود نوشت: خبر درگذشت ناگهانی و بسیار تلخ سرکار خانم مهشاد کریمی پایگاه خبری گرامی ایسنا و سرکار خانم ریحانه یاسینی پایگاه خبری گرامی ایرنا در سانحه رانندگی‌ در نقده داغ بزرگی بر دل جامعه بزرگ رسانه‌ای کشور گذاشت.

اینجانب به نمایندگی از پایگاه خبریان و مدیران و کارکنان خبرگزاری تسنیم این ضایعه بسیار غم‌انگیز را به جنابعالی، پایگاه خبریان و مدیران و کارکنان خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا و بویژه به خانواده‌های متوفیان تسلیت عرض می‌کنم و در این دهه کرامت با عنایت امام رضا(ع) برای آنان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل مسالت دارم. همکارانتان در خبرگزاری تسنیم را در غم خود شریک بدانید.

همچنین سیدعیسی حسینی مزاری ـ رییس کل خبرگزاری صدای افغان (آوا) ـ با ابراز تاسف از این حادثه، در بخشی از پیام تسلیت خود آورده است:

«ما در خبرگزاری صدای افغان غم از دست دادن خواهران . برادران پایگاه خبری را با گوشت و پوست خود لمس کرده‌ایم، به‌خصوص ۹ پایگاه خبری شهید حمله تروریستی دی ماه ۹۶ گروه داعش به دفتر مرکزی این خبرگزایر در کابل، به همین دلیل، در مورد جان باختن دو بانوی خبرنگرا خبرگزاری های ایرنا و ایسنا، از صمیم قلب به مدیرعاملان، سردبیران و دبیران، همکاران و پایگاه خبریان این دو رسانه فعال و همیشه در صحنه هم‌دردی می کنیم.»

«خط فرضی» ایرانی در لهستان و قطر
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − دو =

دکمه بازگشت به بالا