همدردی هنرمندان با اهالی رسانه/ هشتگ «خبرنگار» تِرَند شد

به گزارش ایسنا، عصر چهارشنبه (دوم تیر ماه) در حادثه واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از پایگاه خبریانی که برای تهیه گزارش از دریاچه ارومیه عزیمت کرده بودند، دست‌کم ۲۱ نفر مصدوم شدند و «مهشاد کریمی» پایگاه خبری حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» پایگاه خبری ایرنا در این حادثه جان باختند.

در پی این اتفاق تلخ، جمعی از هنرمندان با انتشار مطالبی در فضای مجازی، عکس هایی از پایگاه خبریان ایسنا و ایرنا را منتشر کردند و با بهره گیری از هشتگ های «پایگاه خبری»، «حادثه تلخ»، «محیط زیست» و «واژگونی اتوبوس»، همدردی خود را با خانواده های این عزیزان و همچنین جامعه رسانه ای نشان دادند.

حسن فتحی: خبر تلخ و دردناک بود

حسن فتحی، کارگردان سریال هایی چون شهرزاد، مدار صفر درجه و میوه ممنوعه، با بیان تسلیت به جامعه پایگاه خبریان و دوستداران محیط زیست، با انتشار عکس هایی از پایگاه خبری حوزه محیط زیست ایسنا و ایرنا نوشته است: «تسلیت به خانواده های داغدار ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی پایگاه خبریان محیط زیست، که در حادثه واژگونی اتوبوس در نقده ، جان عزیزشان را از دست دادند.»

رضا کیانیان: به همین سادگی!!!!

اما رضا کیانیان، بازیگر در مطلبی با انتشار عکس هایی از مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی و همچنین با اشاره به توییت پایگاه خبری ایرنا درباره مرگ، به انتقاد از جاده های ناامن که در این سالها جان نخبگان، اندیشمندان و شهروندان کشورمان را گرفته، پرداخته است.

این هنرمند همچنین نوشته است: «تسلیت… تسلیت به جامعه پایگاه خبریان تسلیت به دوستداران محیط زیست. تسلیت به خانواده های داغدار……………………………………………….. ۲ فوتی و ۲۱ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس پایگاه خبریان در نقده. مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی
مصدومین تیم پایگاه خبریان حوزه محیط زیست هستند که از طرف سازمان محیط زیست برای تهیه گزارش اعزام شده بودند.»
 
کیانیان همچنین با اشاره به خبری از ایسنا درباره این خادثه تلخ آورده است: «رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت وگو با ایسنا، علت واژگونی اتوبوس حامل پایگاه خبریان در نقده را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد.
به همین سادگی!!!!
جاده های نا امن، اتوبوس های فرسوده چی؟؟؟؟
چند بار تا به حال نخبگان ما به همین سادگی به کام مرگ رفته اند؟»

موسیقی سریال‌های رمضان به چه افرادی سپرده شد؟
هم اکنون بخوانید

رامبد جوان: تلخ مثل لحظه از دست دادن عزیز

رامبد جوان، مجری اعتماد نو به نقل از برنامه «خندوانه» هم در پیامی که حاوی دو عکس پایگاه خبریان تازه درگذشته ایسنا و ایرنا است، نوشته است: «این‌بار ته دره پایانی تلخ بود برای گروهی از پایگاه خبریانی که قرار بود روایتگر پیشرفت پروژه‌های مربوط به احیای دریاچه ارومیه باشند.
این عصر تلخ همه ما را در سوگ ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی دو پایگاه خبری جوان خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا نشاند.
برای من و همکارانم در خندوانه که در همه این سال‌ها سعی کردیم به حد توان‌مان در کنار کسانی باشیم که برای حفظ محیط زیست از جان‌شان مایه می‌گذارند، امشب شبی تلخ رقم خورد.
بیایید با هم دعا کنیم برای صبر و آرامش خانواده‌های این دو و سلامتی دیگر عزیزان آسیب دیده در این سانحه.»

فرزاد حسنی و یادی از همکاری با ریحانه یاسینی

فرزاد حسنی، مجری هم با انتشار عکس هایی مشترک با ریحانه یاسینی، پایگاه خبری محیط زیست ایرنا، در توضیح آن آورده است: «بانو “ریحانه یاسینی” با تو “اکسیر”، اکسیر شد؛ قلم شیرینت و قلب مهربانت.»

او همچنین در مطلبی دیگر آورده است: ریحانه یاسینی یکی از مهمترین و عزیزترین همکارانم بود. از بغض خفقان گرفته ام.»

احسان علیخانی هشتگ پایگاه خبری، هشتگ واژگونی اتوبوس

احسان علیخانی هم با استفاده از هشتگ های پایگاه خبری، واژگونی اتوبوس و حادثه تلخ، نوشته است: «اتفاق دردناکی برای جامعه پایگاه خبریان رخ داده و متاسفانه عزیزانی را از دست دادیم و تعدادی مصدوم شدن، برای آرامش خانواده ها دعا کنیم.»

سردرگمی در وزارت ارشاد کاملاً محسوس است/ فرهنگ و هنر اولویت دولت نیست همانطور که در دوره‌ی روحانی نبود
هم اکنون بخوانید

هادی حیدری: تلخی بی پایان

هادی حیدری ـ کارتونیست ـ هم با انتشار عکس هایی از دو پایگاه خبری جوان از دست رفته در حادثه واژگونی اتوبوس، عنوان «تلخی بی پایان» را برای مطلب خود در فضای مجازی انتخاب کرده است.

او با اعلام این خبر، در پایان به خانواده های داغدار این عزیزان و همچنین جامعه رسانه ای کشور تسلیت گفته است.

درمیشیان و یادآوری یک توئیت

رضا درمیشان ـ کارگردان ـ بازنشر توئیتی از ریحانه یاسینی، پایگاه خبری محیط زیست ایرنا را برای واکنش نشان داد به اتفاق تلخ انتخاب کرده است.

یاسینی در توئیت خود آورده است: «ما همه مون می میریم، مسئولان تنها کار عملی شون اعلام کردن خبر ماست.»

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا