عبداللهی: سازمان اوقاف و امور خیریه تهران میزبان عزادارن فاطمی در اقصی نقاط شهر بود

مجتبی عبداللهی مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران در گفت و گو با ایسنا، در مورد اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه به خصوص اداره کل اوقاف استان تهران در ایام سوگواری حضرت زهرا(س)، گفت: امروز همگام با مردم عزادار و شهید پرور به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) همکاران ما در نقاط مختلف استان تهران که عزاداری برپا است حضور دارند، تلاش ما بر این بوده است که در تمام مکان‌های خاص و ویژه ضمن برپایی غرفه های فرهنگی، خدمت گذاری خود به مردم دین دار و ولایت مدار را هم داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما در سازمان اوقاف و امور خیریه و به تبع آن اداره کل اوقاف استان تهران به دنبال این هستیم که در تمام مناسبت های مختلف حضور فعال داشته و اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی های مختلف و سازمان دهی های مورد نظر را داشته باشیم.

مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: امروز که در شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) نیز هستیم در میدان هفتم تیر این مراسم با حضور مردم و‌ عزاداران فاطمی برپا است و سازمان ا‌وقاف و امور خیریه تهران نیز برپایه ایستگاه فرهنگی و خدمت گذاری به مردم فعالیت چشمگیری داشته است.

عبداللهی در خصوص اعتماد نو به نقل از برنامه های فرهنگی این غرفه ها توضیح داد: اعتماد نو به نقل از برنامه های فرهنگی ما شامل آشنایی مردم با مفاهیم وقف، موضوعات مرتبط با وقف و اقداماتی از این قبیل است و تلاش می کنیم این ‌مفاهیم را در بین مردم اطلاع رسانی کنیم.

چهارشنبه اول ماه مبارک رمضان است
هم اکنون بخوانید

وی افزود: اطلاع رسانی ما در قالب بوروشور و کتاب است، همچنین مجموعه فعالیت های امامزادگان و بقاع متبرکه خود را نیز در چهارچوب های فرهنگی به اطلاع مردم می رسانیم. آشنایی مردم با حو‌زه های کاری و فعالیت های سازمان اوقاف و امور خیریه جز اعتماد نو به نقل از برنامه هایی است که به عنوان مباحث فرهنگی مدنظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا