لزوم برخورد شدید با مال‌خرها

سید احمد آوایی در نشست مجمع نمایندگان خوزستان با اصحاب رسانه که شامگاه ۱۲ خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه اصلی قوه مقننه، قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است اما برای ما جا افتاده است که مردم از نمایندگان کار می خواهند که چاره ای هم نیست اما نقش ما نمایندگان باید بیشتر این باشد که در جهت چابک سازی سیستم اجرایی کمک کنیم و همچنین موانع را برداریم. ما باید مین جمع کن باشیم و مین را از پیش پای نیروهای رزمنده که مسئولان اجرایی هستند، جمع کنیم.

به گزارش ایسنا، وی عنوان کرد: من نیز باتوجه به اینکه عضو کمیته امنیت ملی هستم، بیشتر سعی کردم کارها را در زمینه امنیت شروع کنم؛ در بحث کشوری نیز به صورت مرتب با دستگاه های قضایی کشوری از جمله معاونت پیشگیری از جرم، جلسه مفصلی داشتم و به آن ها گفتم در زمینه پیشگیری از جرم مثلا تلاش کنید که زحمات نیروی انتظامی ابتر نماند که باید بگویم متاسفانه در این زمینه، معاونت دستگاه قوه قضاییه، موفق نبوده است. من حتی گفتم باید با مال خر به صورت شدید برخورد شود و در این زمینه لایحه داده شود زیرا اگر برخورد شدید صورت بگیرد، سرقت به این اندازه گسترش پیدا نمی کند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: برای شهرستان دزفول نیز تلاش کردم، رتبه نیروی انتظامی شهرستان را از ۱۷ به ۱۸ ارتقا دهیم و از آن جا که با این ارتقا، تجهیزات و نیرو به شهرستان داده می شود، این مهم در بحث امنیت در شمال خوزستان می تواند موثر باشد.

نیروی زمینی ارتش در زمینه جهاد تبیین پیش‌قدم است
هم اکنون بخوانید

وی با اشاره به بحث بهداشت و درمان نیز خاطر نشان کرد: با پیگیری بنده یکسری کارها توسط مسئولان اجرایی، صورت گرفت؛ بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در دزفول بی نظیر و خیرساز است. این بیمارستان تنها بیمارستان در کشور است که صندوق ندارد و یک ریال پول هم از بیمار دریافت نمی شود و حتی برای افرادی که از شهرها و استان های دیگر می آیند، سوئیت هایی درست کرده اند که ما نیز مجوز یک دستگاه پت اسکن را گرفتیم که بازهم هزینه آن را خیرین می دهند و البته هنوز دستگاه وارد نشده است. خیرین دزفول کاملا به ما و به شهرهای دیگر هم کمک می کنند. همچنین برای راه اندازی مرکز تخصصی زنان و زایمان، خیرین به ما کمک کردند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سه =

دکمه بازگشت به بالا