پیگیری طرح توسعه فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر

سید امید شهیدی‌نیا امروز (۲۲ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه جلسه با معاون وزیر نفت در ماهشهر در جمع پایگاه خبریان اظهار کرد: در جلسه‌ای که با معاون وزیر نفت پس از سفر دو روزه ایشان به ماهشهر برگزار شد، گزارشی از آخرین اقدامات و  وضعیت فعالیت‌های سازمان منطقه ویژه را به وی و هیات همراه ارائه کردیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این گزارش، بخش‌های سرمایه‌گذاری و امکانات و خدماتی که سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر که به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد، تشریح شد.

شهیدی‌نیا گفت: در بخش سرمایه‌گذاری در حال حاضر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر ۱۱۱ واحد فعال به کار و ۴۴ واحد در حال ساخت داریم. امیدواریم با راه اندازی این طرح‌ها تنوع خوبی از نظر محصولات تولیدی در منطقه شاهد باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر افزود: ما در سایت‌های پنجگانه منطقه ویژه، زمین خالی برای طرح‌های جدید نداریم و از این رو با جدیت در حال پیگیری طرح توسعه فاز دو منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر هستیم.

به گزارش ایسنا، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت دیروز و امروز از مجتمع‌ها و طرح‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر بازدید و مشکلات این بخش‌ها را بررسی کرد.

انتهای پیام

اعمال ۷۰ درصدی تخفیف گازبها فقط تا پایان ۱۴۰۱
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − چهار =

دکمه بازگشت به بالا