هیچ جاده‌ای در پایان هفته یک‌طرفه نمی‌شود

به گزارش ایسنا، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه بازدید از آزادراه تهران – پردیس در شرق استان تهران با حضور در جمع پایگاه خبریان گفت:‌ در پایان این هفته تعطیلات (رسمی) نوروزی به پایان می‌رسد؛ لذا هموطنانی که در این روزها قصد بازگشت به محل کار خود در استان‌های مبداء را دارند، باید آمادگی لازم برای مواجهه با ترافیک‌های غیرمعمول و صرف زمان زیاد در زمان بازگشت را داشته باشند.

وی با بیان اینکه توصیه می‌شود شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، گفت:‌ اگر شهروندان به سفر هم رفته‌اند لازم است زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

هادیانفر با اشاره به تهمیدات ترافیکی پلیس در سال‌های قبل از شیوع کرونا در کشور گفت:‌ در سالیان گذشته که کشور با همه‌گیری ویروس منحوس کرونا درگیر نبود و تعداد قابل توجهی از هموطنان در طول تعطیلات همزمان، یا با پایان تعطیلات به استانهای مبدا بازمی‌گشتند و پلیس راهور نیز برای تسهیل تردد و هدایت ترافیک در برخی محورهای کشور اقدام به یک‌طرفه کردن موقت این معابر می‌کرد؛ اما با توجه به اینکه امسال بر پرهیز از سفر و لزوم تردد ناوگان باری و امدادی در جاده‌ها تاکید وجود دارد، هیچ جاده‌ای در پایان اولین هفته از سال ۱۴۰۰ یکطرفه نخواهد شد.

رییس پلیس راهور ناجا تاکید کرد:‌ بنابراین هیچ محوری از جمله محورهای منتهی به شمال کشور یک‌طرفه نخواهد شد و لازم است شهروندان زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

 هادیانفر اضافه کرد:‌ همچنین با توجه به پیش‌بینی  هواشناسی مبنی بر بارش باران در کشور در پایان هفته ، نیاز است هموطنان عزیز آمادگی و اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی لازم برای شرایط غیرمعمول ترافیکی و جوی را داشته باشند.

انتصاب رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا