بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت خسارت زلزله به ایثارگران را پیگیری می‌کند

به گزارش ایسنا، سیدمنصور موسوی  در حاشیه نشست با کارکنان بنیاد شهرستان دنا ضمن تقدیر و قدردانی از رییس بنیاد شهرستان و همکاران در مسئله زلزله اخیر و گرامیداشت مقام شامخ ایثارگران بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا بر گردن همه ملت و مسئولان حق دارند و به واسطه ایثارگری و رشادت‌های فرزندان آنان در حال حاضر در آرامش زندگی می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسائل و مشکلات خانواده‌های ایثارگرانی که در حادثه زلزله دچار آسیب شده بودند را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و پیگیری‌ لازم در زمینه مرتفع کردن مشکلات آنان در دستور کار قرار دارد.

وی از مستقر شدن نماینده شرکت بیمه‌گر بیمه با هدف ارزیابی خسارت منازل و واحدهای مسکونی ایثارگران که مشمول بیمه بنیاد هستند خبر داد و گفت: مددکاران ما در مناطق آسیب دیده حضور دارند و با ایثارگران زلزله‌زده این شهرستان‌ها دیدار و خدمات مددکاری را به آنها ارائه می‌کنند.  بنیاد شهید و امور ایثارگران از همان ابتدای بروز زلزله خدمت‌رسانی جدی به ایثارگران آسیب‌دیده را شروع کرد و این کار را وظیفه خودمان می‌دانیم.

موسوی خاطرنشان کرد: پرداخت خسارت ناشی از  زلزله به ایثارگران اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران است. مجموعه بنیاد برای تسریع در پرداخت خسارت‌های ایثارگران تلاش می‌کنند.
انتهای پیام

بازگشت «خروج» به اکران / فیلم قاسم خانی راهی اکران آنلاین می‌شود؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + شش =

دکمه بازگشت به بالا