ساماندهی ورودی قم، گامی مهم در توسعه شهر است

بهرام سرمست امروز در هشتمین جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی و عشایر که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ارتقای منظر و سیمای ورودی‌های شهر قم باید به‌طور ویژه در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار قم افزود: ساماندهی ورودی قم توسط مدیریت شهری قم، رویداد مهمی در مسیر توسعه شهر است و دراین‌باره کارهای مطالعاتی خوبی انجام‌شده است. ورودی از سمت جعفریه نیز با مشکلاتی مواجه است که دراین‌باره باید با طرحی جامع و کارشناسی، اقدامات لازم انجام شود.

سرمست بیان کرد: ورودی قم به ترتیب اولویت در محور مطالعاتی قرار بگیرد و در شورای اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی به تصویب برسد، به‌خصوص پیرامون ورودی از سمت تهران استعلامات شروع‌شده و مراحل عملیاتی توسط شهرداری را می‌پیماید.

وی عنوان کرد: در جهت توسعه شهر جعفریه باید چشم‌انداز مشخصی وجود داشته باشه و ظرفیت‌های آینده شهر و چشم‌انداز آن را ببینیم، به‌ویژه زیرساخت‌های لازم در مدیریت شهری جعفریه با توجه به تصمیماتی که در مورد الحاق گرفته می‌شود باید ارزیابی شود. دراین‌باره اجرای طرح ساماندهی مبادی ورودی شهر قم با سرعت بیشتری پیگیری شود و ساماندهی و ارتقاء کیفی سیما و منظر ورودی‌های قم با اولویت ورودی تهران، جعفریه و اراک باید در دستور کار استان قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: فرایند اعطای مجوزهای لازم برای ساماندهی ورودی‌های شهر قم با اولویت ورودی تهران به قم در جلسه شورای اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی و توسعه نیز بایستی هرچه سریع‌تر پیموده شود.

انتهای پیام

 تخریب‌ها مبتنی بر سیاه نمایی و سیاست زدگی است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا