اختلاف مقامات صهیونیستی با نتانیاهو بر سر ایران

به گزارش ایسنا به نقل از المیادین، برخی رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که منابع امنیتی اسرائیلی از تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در انتخاب مئیر بن شابات، رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به عنوان مسئول ارتباط با دولت آمریکا و دیگر کشورهای بزرگ در خصوص مساله ایران انتقاد دارند.

روزنامه یدیعوت آحارنوت با اشاره به اینکه برخی منابع امنیتی بلند پایه به تصمیم نتانیاهو انتقاد کرده‌اند به نقل از این منابع نوشت: بن شابات به زبان انگلیسی صحبت نمی کند و ایران‌ را به طور کامل نمی شناسد. علاوه بر این او با اعضای دموکرات دولت آمریکا که از مهندسان برجام به شمار می روند نیز ارتباط ندارد و در هر مکالمه حساس با مسئولان آمریکایی از مترجم استفاده می کند.

از سوی دیگر روزنامه اورشلیم پست فاش کرد، زمانی که جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد، در برخی گزارش ها اعلام شد که یوسی کوهن، رئیس موساد یک تیم صهیونیستی را برای آغاز گفت وگو در رابطه با توافق هسته ای رهبری خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، بن شابات اخیرا رایزنی هایی با جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در رابطه با ایران داشته است و این مساله منجر شد که این سوال مطرح شود، آیا بن شابات به جای یوسی کوهن به عنوان مسئول پرونده ایران انتخاب شده است؟

انتهای پیام

آمریکا با اتحاد رژیم‌‌های استبدادی امنیت منطقه را فروخته است/ کاهش تعهدات برجامی بازی استراتژیک و درستی از سوی ایران است/ عربستان باید رفتار خود را تعدیل کند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 12 =

دکمه بازگشت به بالا