برگزاری مراسم ٢٢بهمن پایتخت در کمال امنیت و آرامش

به گزارش ایسنا سردار حسین رحیمی با بیان اینکه مانند چهار دهه گذشته مردم گرانقدر ایران اسلامی نشان دادند که همچنان به آرمان های امام راحل خود پایبند و همواره گوش به فرمان رهبر عالیقدر خود هستند، اظهارکرد: به حول قوه الهی و با انجام هماهنگی ها و تدابیر صورت گرفته مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال در پایتخت در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی  خودرویی و موتوری با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در نوع خود اقدامی بی سابقه و نو بود، گفت: با تدابیر صورت گرفته تلاش کردیم که علیرغم حضور حجم انبوه موتورسیکلت سواران و خودروهای دیگر مشکل ترافیکی و حادثه ای دراین زمینه را شاهد نباشیم.

رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: برای برگزاری این مراسم باشکوه و بزرگ از چند روز قبل تدابیر لازم اندیشیده شده بود و با هم افزایی و استفاده از همه ظرفیت های موجود تلاش کردیم که این مراسم در اوج امنیت، آرامش، نظم و انضباط ترافیکی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز ما به برکت ایثار و مجاهدت های بزرگ مردانی چون شهید سلیمانی – سردار دلهاست، گفت: نیروی انتظامی همواره خود را خادم و خدمتگزار مردم می داند و در این مسیراز هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد ورزید.

انتهای پیام

افتتاح۲ایستگاه دیگر مترو تاپایان عمر مدیریت شهری/اولویت واکسیناسیون رانندگان تاکسی ازماه آینده
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 10 =

دکمه بازگشت به بالا