حمایت نائب رییس شورای شهر تهران از قالیباف

نائب رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد تا اختلافی را در بین قوا ایجاد کنند گفت: در موضوع سفر خانواده ریس مجلس ببینید چه فضاسازی را ایجاد کردند. در حالی که پسر ریاست مجلس اعلام کرد این خطایی بود و نباید انجام می شد و رییس مجلس هم گفت که نباید این کار انجام می شد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز سروری در ابتدای جلسه امروز شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: امیرالمومنین از شدت عدالت به شهادت رسید و امیدواریم همه ما ادامه دهندگان راه مولای متقیان باشیم.


او ادامه داد: دیروز روز معماری بود و این روز را گرامی می داریم. معماری موجود تهران یک معماری وحشی و غیرقابل ارتباط انسانی است. رهبر انقلاب بارها درباره معماری ایرانی اسلامی صحبت تذکر داده‌اند و همه ما وظیفه داریم که زمینه‌های شکل گیری این معماری را فراهم کنیم.


سروری در ادامه با اشاره به تأسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت گفت: از جمله اقدامات حاصل موسس جمهوری اسلامی بود و امام از ابتدا می دانست که چه ظرفیتی را ایجاد می کند.


وی ادامه داد: روز زمین پاک هم فرصت خوبی را ایجاد می‌کند که مروری بر موضوع زمین پاک و پسماند داشته باشیم. همانطور که در جریان هستید در هدف گیری انجام شده بازیافت ۸۰ درصد را جزو اهداف موضوع قرار دادند اما تا الان نتوانستیم به کف موضوع برسیم و ده درصد هم محقق نشده است. اما امیدواریم شورای جدید و تحول گرا عزم خود را جزم کند و شاهد شکل گیری یک محیط پاک با مدیریت صحیح پسماند باشیم و پسماند را از تهدید به. فرصت تبدیل کنیم.

«قیامت» را با چشم دیدیم
هم اکنون بخوانید


سروری ادامه داد: اتفاقات و حوادثی که در کشور می افتند نشان می دهد که دشمن برنامه ریزی جدی را کرده است. این موضوع که یک هم افزایی گسترده در کشور بین دولت و مجلس و قوه قضاییه و نظام شورایی شکل گرفته امروز دغدغه نظام سلطه است و با تمام قدرت وارد شده است تا آنرا به هم بزند.


نایب ریس شورای شهر تهران افزود: دشمن به نقطه کانونی این موضوع یعنی انسجام و وحدت نیروهای انقلاب حمله کرده است. از اختلاف قومی و مذهبی گرفته تا اختلاف گروه های داخلی و اختلاف قوا در دستور کار است و جلوه های آنرا به خوبی می بینیم. شما می بینید در موضوع همسایگان ما چه اتفاقی می افتاد ایران را علیه افغانستان و افغانستان را علیه ایران تحریک می کنند تا القا کنند که یک درگیری مذهبی در حال شکل گیری است.


او با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد تا اختلافی را در بین قوا ایجاد کنند گفت: موضوع سفر خانواده ریس مجلس ببینید چه فضاسازی را ایجاد کردند. در حالی که پسر ریاست مجلس اعلام کرد این خطایی بود و نباید انجام می شد و رییس مجلس هم گفت که نباید این کار انجام می شد.


سروری اضافه کرد: اما سوال من این است که چه اتفاقی افتاد تا این مسأله اینهمه ضریب گرفت و یک ترند بزرگ شد. تعجب می کنیم زمانی که دختر وزیر قاچاق کالا انجام داده و از ظرفیت بیت المال استفاده کرده و دیدیم که معاون اول رییس جمهور در آن زمان چه دفاع جانانه ای از ایشان کرد.


نایب رییس شورای شهر تهران افزود: ندیدیم امروز کسانی که سینه چاک می کنند واحساس مسوولیت می کنند در آن زمان احساس مسوولیت کرده باشند. ما ندیدیم زمانی که قتلی توسط یکی از شخصیت های موثر آنها انجام می شود آنرا قتل اخلاق اعلام کردند و از او یک قدیس ساختند و مقتول را با انواع مختلف تهمت ها مواجه کردند.

ادامه محدودیت‌ها برای ساختمان ۱۵۳/فک پلمب سازه توسط مالک
هم اکنون بخوانید


سروری گفت: می بینیم که به ناجوانمردانه ترین اشکال رسانه ای آقای قالیباف مورد تهمت قرار می گیرد در حالی که روز اول هم اعلام کردند که با این سفر مخالف بودم و آنرا یک خطا می دانستند هرچند معتقدم که آنها نخواستند این اظهارات را بشنوند.


او ادامه داد: نکته مهم این بود که فضا را به گونه ای مدیریت کردند که به دولت نسبت دهند چرا که امروز مهمترین موضوعی که برای نظام سلطه مطرح است یک ظرفیت هم افزا در کشور است. چرا الان موضوع قرآن سوزی در اروپا مطرح می شود؟ تا اختلاف مذهبی و قومی و دینی ایجاد کنند.


او با بیان اینکه روسای قوای ما و جریان انقلاب هوشمندتر از این هستند که فریب این توطئه را بخورند گفت: در درون شورای شهر و شهرداری نیز این فرایند ترغیب می شود و ایجاد اختلاف می کنند و فکر می کردند چون این شورا یک دست است یک شورای قبرستانی خواهد بود و دیدند که شورای تحول گرا و با برنامه است و نشان داده یک هم افزایی بزرگ وجود دارد و فریب بازی های نظام سلطه را نمی خوردند و امیدواریم هر روز شاهد گسترش خدماتی باشیم که از هم افزایی نیروهای قوای مختلف کشور به دست می آید.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا