دستگیری عاملان قتل دو جوان لامردی با دلستر سمی!

سردار خلیل واعظی با اعلام جزئیات این خبر بیان کرد: در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ با اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر کشف یک فقره جسد مجهول الهویه در پایین روستای “بندو”، گشت انتظامی، کارآگان دایره مبارزه با جرائم جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در صحنه حاضر و پس از انجام اقدامات اولیه در صحنه، جسد حسب دستور مقام قضائی جهت انجام کالبدشکافی و تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از بررسی سرنخ های محل وقوع کشف جسد، هویت مقتول را، که اهل شهرستان لامرد فارس بود شناسایی کردند.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: پس از اطلاع به خانواده مقتول، برادر وی در پلیس آگاهی حاضر و با رویت تصاویر، جسد را شناسایی و اعلام کرد متعلق به برادرش است که به همراه پسر خاله ام از منزل خارج و تا کنون مراجعتی نداشته اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه جسد پسرخاله مقتول حین رسیدگی به پرونده، در شهرستان پارسیان استان هرمزگان کشف شده بود، گفت: کارآگاهان پلیس احتمال وقوع یک جنایت را متصور، و در این خصوص تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پس از به دست آوردن سرنخ های بیشتر، کارآگاهان پلیس به ارتباط دایی، پسر دایی و برادر مقتول که به علت خرید و فروش موادمخدر به ۲۵ سال زندان محکوم شده بود، مظنون شده و برای تحقیقات بیشتر آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

عضو شورای تامین استان بوشهر گفت: برادر مقتول ابتدا منکر هرگونه اطلاع از موضوع بوده که در ادامه با رویت مدارک، اظهارات شاهدان و استفاده از شگردهای پلیسی لب به اعتراف گشود و بیان کرد: با همدستی دایی و پسردایی خود با نقشه قبلی با برادرش در تلمبه خانه‌ای در منطقه رکن آباد لامرد قرار گذاشتند و مقتول که به همراه پسرخاله اش به محل قرار آمد به علت اختلافات شخصی با ریختن سم در دلستر آنها را مسموم و به قتل رسانده اند.

مدیریت پسماندهای کرونایی راهی برای جلوگیری از انتشار بیماری
هم اکنون بخوانید

سردار واعظی خاطرنشان کرد: متهمان در ادامه اظهارات خود گفتند هر دو مقتول را در وانت قرار داده و جسد “ر- ا” را در شهرستان عسلویه و جسد “خ-ا” را درشهرستان  پارسیان رها کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قرار بازداشت موقت برای هر سه متهم صادر و  روانه زندان شدند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا