آماده پاسخ به هر اقدام ایران هستیم

فرمانده مرکز فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکایی غرب آسیا گفت که آمریکا آماده است در صورت اقدامی از سوی ایران در سالروز ترور سردار شهید سلیمانی پاسخ دهد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از خبرگزاری فرانس۲۴، کنت مک کنزی مدعی شد که واشنگتن در صورتی که تهران بخواهد حمله ای به خاطر اولین سالروز ترور سردار شهید سلیمانی توسط آمریکا انجام دهد،  «آماده است که پاسخ دهد».

مک کنزی در این باره گفت: ما آماده ایم از خودمان و دوستان و شرکایمان در منطقه دفاع کنیم و آماده ایم در صورت لزوم پاسخ دهیم.
او همچنین اظهار کرد: ارزیابی من این است که در موقعیت بسیار خوبی قرار داریم و آماده ی هر چیزی هستیم که ایرانی ها یا نیروهای نیابتی شان انتخاب کنند که انجام دهند.
بر اساس این گزارش، اظهارات این فرمانده آمریکایی در پی این مطرح می شود که در دی ماه سال گذشته دولت آمریکا در حمله ای پهپادی که به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور انجام شد،  سردار شهید سلیمانی را در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رساند.

سپاه پاسداران ایران با عملی کردن وعده  «انتقام سخت»،  پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد عراق را مورد حمله موشکی قرار داد. / ایسنا

برادرم احمد...
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − پنج =

دکمه بازگشت به بالا