اهدای ۶۲۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰ جهیزیه نو عروس در هفته بسیج

اهدای ۶۲۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰ جهیزیه نو عروس در هفته بسیج

ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ اعتقادی و مایه افتخار کشور است اعلام کرد در هفته بسیج امسال ۶ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰ سری جهیزیه نوعروس بین نیازمندان تقسیم خواهد شد.

سردار صادق حسینی صبح امروز پنجشنبه (۲۹ آبان ماه) در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک این هفته به تمام ملت ایران اظهار کرد که بسیج مستضعفین برای ترویج اسلام ناب خدمت می‌کند و عامل وحدت کشور است.
وی افزود که بسیج یک فرهنگ اعتقادی و مایه افتخار کشور است و دستاوردهای این نهاد در زمنیه‌های فرهنگی و اجتماعی و نظامی چشمگیر است.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد که امروز بسیج در جبهه مبارزه با کرونا درحال ایثارگری است و هرچه به پیش می‌رویم با فرهنگ بسیج بیشتر آشنا می‌شویم.
وی با بیان اینکه در کردستان حدود ۴۵۰ هزار بسیجی وجود دارد که این افتخار بزرگی است، عنوان کرد که هرجا تفکر، فرهنگ و کار بسیجی در دستور کار بود پیشرفت، توسعه و انجام طرح‌های بزرگ با هزینه کم رقم خورد.
سردار حسینی با اشاره به اینکه اعتماد نو به نقل از برنامه امسال بسیج متفاوت از سال‌های گذشته و به صورت مجازی خواهد بود، ادامه داد: سخنرانی رهبری به صورت مجازی برگزار خواهد شد و به منظور رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت اجتماع بزرگی را در این هفته نخواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: از همه مردم استان خواهشمندیم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند زیرا تعداد زیادی در بیمارستان‌ها بستری و آمار مرگ و میر در کشور بالا است.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شعار محوری سالجاری هفته بسیج “بسیج پیشرفت، خدمت و امید آفرینی” است و در روز جمعه هفته آینده نیز پایان می‌یابد.
وی با اشاره به خدمات بسیج از هفته بسیج سال گذشته تاکنون اظهار کرد که یک هزار و ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی شامل ۵۰۰ واحد مسکونی محرومین، تحویل ۵۰۰ سری جهیزه نوعروسان توسط بسیج کردستان انجام شده است.
سردار حسینی با بیان اینکه به زودی طرح شهید همدانی و سایر طرح‌های محرومیت زدایی در سراسر استان اجرا خواهد شد، افزود: در طرح کرامت با هدف کمک به حاشیه نشین‌های شهر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای طرح اشتغالزایی با همکاری استانداری و سازمان مدیریت و اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی کردستان تصریح کرد: ۲۴۰ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی برای ۲۴۰ خانواده نصب خواهد شد که ماهانه حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی از فروش برق آن دریافت‌ خواهند کرد.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: طرح مبارزه با ویروس کرونا با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی و تمرکز زدایی و شناسایی بیماران را در دست اجرا داریم.
وی ادامه داد طرح اشتغالزایی بزرگ آبی کردن ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار از زمین‌های اراضی ملی و یا شخصی اطراف سد وحدت را با همکاری استانداری کردستان در دست اجراست که از این باغات سالانه حدود ۵۰ هزار تن میوه حاصل می‌شود.
سردار حسینی با اشاره به طرح‌های سالجاری در هفته بسیج خاطرنشان کرد: اجرای مرحله جدید کمک مومنانه با ۶ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی، تحویل ۱۰۰ سری جهیزیه نوعروسان و تعدادی لوازم التحریر در هفته بسیج اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به آزادی ۱۰ زندانی با کمک‌های بسیج گفت: تیم‌های متخصص پزشکی ۶۰۰ نفر در شهرهای مریوان و سروآباد و کامیاران مورد معاینه چشم پزشکی قرار داده‌ و عینک رایگان نیز به آن‌ها داده شده است.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اهدای بسته‌های معیشتی به محرومان به فرمان مقام معظم رهبری با ارزش ۱۰ میلیارد تومان در پایان یادآور شد: فعالیت‌های گسترده فرهنگی و آموزشی از سوی گردان‌های سپاه پاسداران در طول یکسال گذشته انجام شده است‌.
انتهای پیام

توضیح درباره برگزاری کنگره زنان تاثیرگذار
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا