رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا: پامپئو با مشروعیت انتخابات بازی می‌کند

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، الیوت انگل، رئیس در حال کناره‌گیری کمیته روابط خارجه مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای گفت: مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با آتش حملات خطرناک و بی‌اساس با مشروعیت انتخابات ریاست جمهوری سه نوامبر بازی می‌کند.

وی افزود: در حقیقت تمامی مقامات دولتی باید ادعاهای بی‌پایه و اساس خود درباره تقلب در انتخابات را کنار بگذارند و اداره سرویس‌های عمومی نیز باید بودجه لازم را آزاد کند و اقدامات حمایتی را برای یک انتقال نرم که از امنیت ملی‌مان حفاظت می‌کند، انجام دهد.

انگل تصریح کرد: وزارت امور خارجه آمریکا باید اکنون برای گذار جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا آماده شود.

پامپئو اوایل روز سه‌شنبه در کنفرانسی خبری در مقر وزارت امورخارجه گفته بود که یک گذار نرم قدرت وجود خواهد داشت البته به دولت دوم ترامپ .

وی همچنین اشاره کرد که نتایج انتخابات را باور ندارد و خواستار شمارش تمامی آرا است.

بایدن روز شنبه به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری سه نوامبر معرفی شد اما دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا از قبول شکست در این رقابت‌ها امتناع کرده، شکایت‌هایی را درخصوص تقلب در انتخابات تنظیم کرده و مانع از ارائه منابع مالی و فیزیکی به دولت جدید شده است.

بسیاری از متحدان جمهوری‌خواه ترامپ از چالش قانونی وی برای انجام تحقیقات درباره تقلب در انتخابات حمایت کرده‌اند اما تاکید دارند که بعید است نتیجه انتخابات تغییری کند.

انتهای پیام

افشاگری بازرس سابق درباره حمله شیمیایی ۲۰۱۸ سوریه
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا