توضیحات بهاء حریری درباره ماجرای مصاحبه‌اش با خبرنگار اسرائیلی

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، مشکل مصاحبه‌ای که بهاء حریری با سایت آمریکایی Axios انجام داد، آنجا بود که این مصاحبه را یک روزنامه‌نگار اسرائیلی از تل‌آویو بدون اینکه بهاء بداند، انجام داد.

بهاء حریری در یک مصاحبه سیاسی تشکیل کابینه با حزب‌الله را یک “اشتباه بزرگ” خوانده و گفته بود: در دوره رفیق حریری تا زمان مرگش حزب‌الله در کابینه نبود.

دفتر حقوقی بهاء حریری پس از اطلاع از این موضوع با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به آنچه در برخی شبکه‌های اجتماهی مطرح شده، بهاء حریری لازم می‌داند توضیح دهد که موسسه رسانه‌ای Axios آمریکا از آمریکا با او تماس گرفتند و سوال‌هایی درباره شرایط سیاسی لبنان مطرح کردند و بهاء حریری بدون اینکه اطلاعی از تابعیت و محل اقامت مصاحبه‌کننده داشته باشد، به آنها پاسخ داد. اگر بهاء حریری، پسر شهید رفیق حریری اطلاعی از هویت پایگاه خبری موسسه رسانه‌ای Axios آمریکا و محل اقامت او داشت، قطعا برقراری هرگونه تماسی با آن را رد می‌کرد.

برخی سایت‌ها این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا بهاء حریری اصل لبنان برای تحریم رسمی رژیم صهیونیستی را نقض کرده یا نه و یا قصد ارسال پیام مشخصی در دوره عادی‌سازی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را داشته است؟  

انتهای پیام

ارتش سوریه به ۷ کیلومتری گذرگاه باب الهوی رسید
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا