اخراج افسر پلیس آمریکا بعد از کشته شدن سیاه پوست ۱۹ ساله

افسر پلیس شهر «وائوکگان» ایالت ایلینویز که با شلیک گلوله یک جوان سیاهپوست غیرمسلح آمریکایی را کشت و نامزد وی را زخمی کرد، اخراج شد.

به گزارش ایسنه، به نقل از مون لیوره، پلیس ایلینویز اعلام کرد که افسری که با ضرب گلوله “مارسلیس استینت” ۱۹ ساله را کشت و “تافارا ویلیامز” را زخمی کرد، به دلیل چندین مورد نقض از “سیاستها و رویه” این پرونده از این نیرو اخراج شده است.
پلیس ایلینویز روز چهارشنبه در بیانیه مطبوعاتی گفت : تیراندازی دقیقاً قبل از نیمه شب پس از آنکه “یک افسر از یک وسیله نقلیه با سرنشین” تحقیق می کرد و این ماشین پا به فرار گذاشت، اتفاق افتاد.
افسردوم وسیله نقلیه را در منطقه ای نزدیک پیدا می کند. طبق بیانیه مطبوعاتی روز چهارشنبه، هنگامی که افسر دوم از وسیله نقلیه خود پیاده شد و ماشین مشکوک به سمت عقب حرکت کرد، افسر “از ترس امنیت خود” اقدام به تیراندازی کرده است.
پلیس این ایالت اعلام کرد که هیچ اسلحه ای در این خودرو پیدا نشده است. افسری که به این زن و شوهر تیراندازی کرده ، اصالتاً اسپانیایی تبار است.
این افسر اندکی پس از آنکه دادستان کل ایلینویز اعلام کرد که اف.بی.آی به پلیس این ایالت در تحقیقات مستقل کمک خواهد کرد، اخراج شد.
انتهای پیام

اعلام علت مرگ همسر پیشین ترامپ
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =

دکمه بازگشت به بالا