تحقیقات ویژه برای پیگیری ارتباط احتمالی بانک مصری با کارزار انتخاباتی ترامپ 

به گزارش ایسنا، این شبکه آمریکایی افزود: تحقیقاتی که قبلا توسط رابرت مولر، بازپرس ویژه و همراهان وی انجام شده بود، با هدف کشف اینکه آیا سهامی غیرقانونی در کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا وجود داشته یا خیر بوده است و این یکی از طولانی‌ترین تلاش‌های بازرسان فدرال برای درک روابط مالی خارجی رئیس جمهوری بوده و به یک بخش مهم اما پنهان از تلاش‌های مشاور ویژه تبدیل شده است.

این تحقیقات تا جایی مخفی نگه داشته شد که یک بار بازرسان یک طبقه کامل از ساختمان دادگاه فدرال در واشنگتن دی سی را قفل کردند تا تیم مولر بتواند سوابق بانک مصر را بررسی کند.

نمایندگان دادستانی به وجود ارتباط احتمالی میان بانک مصر و کمپین انتخاباتی ترامپ مظنون بودند اما آنها هرگز نتوانستند آن را ثابت کنند.

بنا بر این گزارش، آنچه مورد توجه بازرسان قرار گرفت، اطلاعاتی بود که نشان می‌داد “ممکن است اموالی از یک بانک مصری به ارزش ۱۰ میلیون دلار در آخرین لحظه صرف حمایت از تبلیغات انتخاباتی ترامپ شده باشد.”

جیسون میلر، از مشاوران ارشد ستاد انتخاباتی ترامپ گفت: رئیس جمهوری ترامپ هرگز  یک سِنت از مصر دریافت نکرده است. این در حالی است که هیچ اظهار نظر رسمی از سوی مصر صادر نشده است.

انتهای پیام

هدف ما و روسیه مقابله با افراط‌گرایی است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + دو =

دکمه بازگشت به بالا