جزئیات تخریب سه واحد مسکونی بر اثر انفجار در ساوه اعلام شد

محمدرضا برزگر در گفت وگو با پایگاه خبری ایسنا، اظهار کرد: مقارن ساعت ۲۰ جمعه ۱۸ مهرماه گزارشی مبنی بر تخریب واحد مسکونی در خیابان ارشاد( ارشاد ۱۷) حدفاصل خیابان های باهنر و صیاد شیرازی دریافت شد و بلافاصله ۱۲ نفر از نیروهای آتش نشانی از دو ایستگاه به همراه سه تیم اورژانس شهری در محل وقوع حادثه حضور یافتند.

وی بیان کرد: با آغاز عملیات امداد و نجات و آواربرداری، در مشاهدات اولیه مشخص شد که انفجار صورت گرفته منجر به تخریب سه واحد مسکونی شامل یک واحد دو طبقه و دو واحد دیگر شده است. همچنین بر اثر این انفجار دیوار مدرسه مجاور واحدهای مسکونی نیز تخریب و شیشه های واحدهای مسکونی مجاور نیز شکسته بود.

برزگر افزود: بر اثر تخریب این سه واحد مسکونی متاسفانه یک زن ۵۰ ساله به دلیل شدت جراحات وارده ناشی از ریزش آوار جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: با تلاش نیروهای امدادی در سریعترین زمان ممکن مصدومان این حادثه از زیر آوار بیرون کشیده شدند که در نهایت دو مصدوم زن توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید مدرس اعزام و سه نفر دیگر به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی ساوه در خصوص علت وقوع حادثه گفت: آنچه مسلم است عامل انفجار منجر به وقوع این حادثه مرگبار شده، اما اینکه این انفجار بر اثر نشت گاز شهری یا ترکیدگی کپسول بوده است، در دست بررسی بوده و نتایج پس از بررسی های دقیق توسط تیم کارشناسی آتش نشانی ساوه اعلام خواهد شد.

وی با اعلام خاتمه یافتن عملیات امداد و نجات این حادثه گفت: به دلیل تهدیدات احتمالی ناشی از ریزش دوباره دیوارهای این سه واحد مسکونی، هم اکنون ماشین آلات شهرداری به همراه نیروی انسانی مستقر در این منطقه در حال رفع خطر به منظور جلوگیری از ریزش دیوار و آوار بیشتر هستند.

شناسایی و ابلاغ ۱۲ اولویت به شوراهای آموزش و پرورش
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا