ارائه خدمت به مراجعین فاقد ماسک، "تخلف اداری" است

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به وضعیت کرونا در استان تهران اظهار داشت: با توجه به گسترش و شیوع مجدد بیماری کرونا و اهمیت اجرای صحیح و دقیق پروتکل های بهداشتی و گزارش های نظارتی مبنی بر کاهش رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین کاهش استفاده از ماسک بین شهروندان و کارکنان ادارات دولتی حسب تاکید رئیس جمهور و مصوبات ستاد ملی بیماری کرونا رعایت نکات ذیل ضروری است.
 
وی ادامه داد: ضمن تأکید مجدد بر اجرای صحیح و دقیق پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی بیماری کرونا، تشدید نظارت و اخذ تدابیر جدی در کنترل و ارزیابی نحوه اجرای پروتکل های مذکور مورد اقدام و مراقبت قرار گیرد.
 
استاندار تهران سپس عنوان کرد: استفاده از ماسک در محیط کار برای کلیه کارکنان و ارباب رجوع الزامی بوده و از ارائه خدمات به مراجعان ادارات که از ماسک استفاده نمی‌کنند اکیدا خودداری می‌شود.
 
بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، محسنی بندپی تاکید کرد: عدم رعایت ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی توسط کارکنان از جمله ارائه خدمت به مراجعین فاقد ماسک، تخلف اداری محسوب شده و لازم است مدیران بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور نسبت به اعمال پیش بینی شده‌ اقدام کنند.

انتهای پیام

۱۲۷ فوتی جدید کرونا در کشور/ شناسایی ۱۰ هزار و ۱۰۰ بیمار جدید
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سه =

دکمه بازگشت به بالا