اعلام وضعیت اضطراری در لوئیزیانا با همزمانی ۲ طوفان

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور با هشدار نسبت به خسارات قابل ملاحظه‌ای که این طوفان‌ها می‌توانند ایجاد کنند، اعلام کرد در حال حاضر وضعیت اضطراری در ایالت لوئیزیانا وجود دارد و دستور داد تا به دلیل شرایط اضطراری ناشی از آغاز طوفان‌های گرمسیری “لورا” و “مارکو” در ۲۲ اوت سال ۲۰۲۰ میلادی، کمک‌های فدرال، مکمل اقدامات پاسخ گویی ایالتی و محلی باشد.

گزارش‌ها حاکیست وضعیت دامنه طوفان‌ها و همچنین این واقعیت که آن‌ها به سرعت یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتند، تا حدودی بی سابقه است. هر دو طوفان پتانسیل قدرت گرفتن قبل از رسیدن به زمین را دارند و می‌توانند خسارت قابل توجهی را ایجاد کنند.

طوفان مارکو روز یکشنبه طوفان درجه یک اعلام شد و پیش‌بینی می‌شود که امروز (دوشنبه) این منطقه را درنوردد. همچنین انتظار می‌رود طوفان لورا ۴۸ ساعت بعد از مارکو، لوئیزیانا را درنوردد.

این طوفان، وزش باد شدید و بارندگی سنگینی را برای پورتوریکو نیز به همراه داشته و باعث جاری شدن سیل، رانش زمین و قطع برق هزاران نفر از مردم شده است.

بنابر گزارش اسپوتنیک، در هائیتی هم طوفان لورا منجر به کشته شدن پنج نفر شامل دو زن، دو مرد و یک دختر ۱۰ ساله شده است. هم‌چنین در جمهوری دومینیکن طوفان منجر به کشته شدن سه نفر شده است.

انتهای پیام

بررسی کم و کیف آموزش حضوری کامل در دانشگاه فرهنگیان
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هفده =

دکمه بازگشت به بالا