ناامنی و خشونت جز تیره‌روزی حاصلی ندارد


ناامنی و خشونت جز تیره‌روزی حاصلی ندارد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پیامی به مناسبت انفجار بمب صوتی در زاهدان گفت: ایجاد، ناامنی راهی برای برقراری عدالت و توسعه نیست، ناامنی و خشونت جز تیره روزی و فقر و بدبختی حاصلی ندارد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، “جلیل رحیمی جهان آبادی”، نماینده تربت جام و  و عضو فراکسیون اهل سنت در مجلس در پیامی انفجار بمب صوتی در زاهدان را محکوم کرد.

 متن کامل پیام به شرح زیر است:

«در شرایطی که مردم و کادر خدمتگزار درمانی کشور در حال مبارزه بی امان با بیماری خطرناک کرونا می باشند ، تلاش دشمنان اسلام و ایران برای ناامن سازی کشورهای مسلمان و کشور عزیزمان ایران ،ادامه دارد و هرروز خبر ناگواری از منطقه خاورمیانه یا ایران به گوش می رسد که قلب هر انسان با شرافت و دلسوزی را به لرزه در می آورد .

اخیرا طی حادثه انفجار بمب صوتی در زاهدان ، چند نفر از عزیزان مامور نیروی انتظامی ، زخمی شدند و نگرانی و تشویش برای مردم عزیز و متدین زاهدان نیز ایجاد گردید، این حوادث تروریستی بدون شک جز آسیب به امنیت کشور و سلب آرامش مردم، حاصلی ندارد، ایران عزیز نیازمند محبت، برادری و گفت‌وگو و اتحاد است نباید اجازه بدهیم فکرهای بیمار و وابستگان سرویس‌های بیگانه به امنیت و آرامش مردم و کشور ما خدشه وارد کند . 
اینجانب به عنوان نماینده ملت در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون اهل سنت ، از همه علمای دلسوز و متعهد  شیعه و اهل سنت درخواست عاجزانه دارم همچون همیشه ،ضمن محکومیت تروریزم ،با روشنگری ، هدایت و راهنمایی جوانان، از افتادن آنها به دام گروهک های تجزیه طلب، تندرو و خشن که با تحلیل  و درک نادرست از شرایط ، ابزار دست دشمنان این آب و خاک می شوند، جلوگیری نموده و کمک نمایند تا مشکلات کشور را کاهش دهیم نه آنکه به دردهای موجود، درد ناامنی و ترور و خشونت و انفجار را هم ،اضافه کنیم .
به باور اینجانب، اسلام، دین صلح ، رحمت، عدالت وبرادری است و با ترویج این اندیشه از سوی شاگردان و خاندان پیامبر ( ص) بود که اسلام جهانگیر و جهانگستر شد ، امروز نیازمند جلوه صلح و عدالت از پیام آخرین رسول خدا(ص) هستیم نه ترویج خشونت.
باید به برقراری عدالت،برادری و محبت و حفظ امنیت و آرامش در وطن اسلامی خود یاری رسانیم 
این کشور یادگار نیاکان ما و سرمایه ارزشمند مردم ما وگهواره فرزندان ایران است. ایجاد، ناامنی راهی برای برقراری عدالت و توسعه نیست، ناامنی و خشونت جز تیره روزی و فقر و بدبختی حاصلی ندارد.
ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی، برای مجروحان این‌حادثه‌، ماموران عزیز نیروی انتظامی،طلب شفای عاجل از خداوند متعال دارم .
امنیت و سلامت همیشگی برای مردم عزیز ، آرزوی قلبی اینجانب و همه خدمتگزاران به مردم در نظام اسلامی است.»

سفر عراقچی به سه کشور عمان، کویت و قطر
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا