پیام‌های تسلیت برای محسن جوادی

به گزارش ایسنا، مدیران و کارمندان معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت مادر محسن جوادی را تسلیت گفتند. در این پیام آمده است: «خبر درگذشت والده جنابعالی موجب تاثر و تاسف همکاران معاونت امور فرهنگی شد. 

بدینوسیله مجموعه معاونت امور فرهنگی(اعم از مدیران و کارمندان) ضمن عرض تسلیت به شما و بازماندگان، از خداوند منان آمرزش و علو درجات برای روح آن مرحوم را خواستاریم.»

همچنین مصطفی راضی‌جلالی، مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی و جمعی از اهالی ادبیات در پیامی درگذشت مادر معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تسلیت گفتند. در این پیام آمده است: «جناب آقای دکتر محسن جوادی درگذشت مادر گرامیتان را تسلیت می‌گوییم و برای روان پاک آن فقیده سعیده از درگاه پروردگار منان آمرزش، برای بازماندگان محترم صبر و سلامت و برای جنابعالی طول عمر با عزت توام با توفیق خدمت به جامعه ادبیات مسالت می‌کنیم.»

علاوه بر این مرکز فرهنگی شهرکتاب نیز در پیامی درگذشت مادر محسن جوادی را تسلیت گفت که در این پیام آمده است: «بازگشت همه به سوی خداست

مرکزفرهنگی شهرکتاب درگذشت مادر گرامی جناب آقای دکترمحسن جوادی معاون محترم امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را خدمت ایشان و خانواده محترم تسلیت عرض می‌کند.

خداوند سبحان روح آن مرحومه را با فاطمه زهرا (س) محشور و به بازماندگان صبر و شکیبایی عطا فرماید.»

اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران نیز در پیامی درگذشت مادر محسن جوادی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: «انّا للّه و انّا الیه راجعون  

بدینوسیله درگذشت مرحومه مکرمه والده محترم دکتر محسن جوادی معاونت محترم فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به اطلاع همکاران گرامی می‌رسانیم. 

معرفی شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین جشنواره مد و لباس
هم اکنون بخوانید

ضمن عرض تسلیت به جناب آقای دکتر محسن جوادی و کلیّهٔ بازماندگان، برای آن مرحومه مکرمه علو درجات الهی را خواستاریم.»

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا