درخواست رئیس پارلمان کویت برای مقابله جهانی با طرح الحاق

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه القبس، مرزوق الغانم، رئیس پارلمان کویت در جریان گفت‌وگوی مطبوعاتی خود ضمن اعلام مخالفت کشورش با طرح الحاق غور اردن و بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی، تاکید کرد که باید به مقابله با این طرح پرداخت.

وی در ادامه افزود، پافشاری اسرائیل برای اجرایی کردن طرح الحاق غور اردن امری باطل است و باید با اتخاذ مواضعی عملی از سوی کشورهای عربی و جهانی به مقابله با آن پرداخت.

الغانم همچنین تصریح کرد، مواضع عربی و بین‌المللی بیانگر مخالفت قاطع جامعه جهانی با نقض قطعنامه‌های قانونی بین‌المللی به ویژه قطعنامه‌های مرتبط با اراضی است که اسرائیل در سال ۱۹۶۷ اشغال کرده است.

رئیس پارلمان کویت ضمن تاکید بر اهمیت همکاری و تلاش کشورهای عربی با هماهنگی شرکای بین‌المللی که مخالفت خود را با این اقدام یک جانبه و قلدرمآبانه اعلام کرده‌اند، گفت: من از جانب خودم و به نیابت از اعضای پارلمان کویت مخالفت کامل خود را با این اقدامات خضمانه اعلام می‌کنیم. ما آماده همکاری با نمایندگان پارلمان عربی و بین‌المللی برای پرده برداشتن از اقدامات صهیونیستی و ایجاد افکار عمومی مردمی بین‌المللی علیه این اقدامات هستیم.

انتهای پیام

مودی: هند نقش پیشرو در احیای جهانی ایفا می‌کند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =

دکمه بازگشت به بالا