آغاز تحقیقی درباره ماجرای حذف اسناد مربوط به بازجویی‌ها از نتانیاهو

به گزارش ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد، دفتر دادستان کل این رژیم تحقیق محرمانه‌ای را درباره هک یکی از کامپیوترها و حذف و امحای اسناد محرمانه مربوط به تحقیقات از نتانیاهو آغاز کرد.

این شبکه عبری زبان گزارش داد، پوشه‌ای محتوی اسناد داخلی و محرمانه مربوط به پرونده‌های نتانیاهو حذف شده و در تحقیقات اولیه مشخص شد که برخی مسؤولان دفتر دادستان کل اسرائیل اجازه دسترسی به اطلاعات حذف شده را نداشته‌اند اما مشخص نیست چه کسی با اعطای مجوز دسترسی آنها به آن اطلاعات موافقت کرده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در سایت خود تاکید کرد: اطلاعات حذف شده بازگردانده شدند اما تا این لحظه مسؤول این کار شناسایی نشده‌ است و دفتر دادستان کل اسرائیل از اظهارنظر در این خصوص خودداری کرده است.

برخی چهره‌های نزدیک به نتانیاهو اظهار کردند، اگر دفتر دادستانی کل اسرائیل مورد حمله قرار گرفته، ما نیاز داریم تحقیقی فوری برای شناسایی عاملان آن آغاز شود.

نتانیاهو در سلسله رسوایی‌هایی از جمله قبول هدایای گران‌قیمت از دوستان ثروتمند و قبول تبادل هدایا با چهره‌های رسانه‌ای قدرتمند در چهار پرونده مهم و حساس به کلاهبرداری، سلب اطمینان و دریافت رشوه متهم است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رد ارتکاب هرگونه تخلفی مدعی است که قربانی توطئه‌ای است که رسانه‌ها علیه او ترتیب داده‌اند.

انتهای پیام

مرکل خواستار همبستگی هرچه بیشتر آلمان با اتحادیه اروپا شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا