برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور تصویب شد


اعتماد نو به نقل از برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور تصویب شد

مصوبه هیئت وزیران در خصوص «اعتماد نو به نقل از برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور» برای اجرا به وزارت خانه‌های نفت و نیرو و سازمان‌های اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه و انرژی اتمی ابلاغ شد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» هیئت وزیران در جلسه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های نفت و نیرو و با همکاری سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه کشور تصویب کرد اعتماد نو به نقل از برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور به شرح پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، تعیین می‌شود.

گفتنی است، اعتماد نو به نقل از برنامه مذکور و اقدامات مرتبط با آن بر اساس طرح جامع انرژی کشور و در چهارچوب اعتماد نو به نقل از برنامه‌های پنجساله توسعه به‌روزرسانی می‌شود.

برهمین اساس، وزارتخانه‌های نفت و نیرو و سازمان انرژی اتمی ایران موظفند در چهارچوب اعتماد نو به نقل از برنامه مذکور، اقدام نموده و گزارش عملکرد سالانه اعتماد نو به نقل از برنامه اجرایی خود را به سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه کشور ارسال نمایند.

گفتنی است، سایر دستگاه‌های اجرایی موظفند اعتماد نو به نقل از برنامه‌های اجرایی خود را منطبق با تکالیف و شاخص‌های اعتماد نو به نقل از برنامه مذکور تدوین و اجرا نمایند و گزارش عملکرد سالانه خود را به سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه کشور ارسال نمایند.

وضعیت فعلی ژئوپلیتیک جهانی سطح جدیدی از فوریت را دیکته می‌کند/ از نظر تئوری، راحت‌ترین مسیر حمل و نقل باید از طریق ایران باشد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا