ابهامات سانحه هواپیمای تهران-یاسوج در حال بررسی است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج گفت: تمامی ابهاماتی که وجود دارد را از مسئولین ذی‌ربط پرسیده و به جد در تلاشیم که در صورت وجود هرگونه تخلفی، برخوردهای لازم اعمال شود.

به گزارش اعتماد نو، حسین هاشمی تختی در خصوص اقدامات کمیسیون عمران مجلس پیرامون حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج اظهار کرد: کمیسیون عمران با مأموریت ابلاغ شده از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی به جد در حال پیگیری این موضوع است.

وی ادامه داد: با وجود این‌که مجلس درگیر جلسات فشرده بحث بودجه سال ۹۷ بود اما هفته گذشته جلسه بررسی این سانحه گذاشته شد و همه دست‌اندرکاران ازجمله وزیر راه و شهرسازی، هواپیمایی و مجموعه افراد ذی‌ربط حضور داشتند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه سؤال‌هایی که مطرح است از مسئولین مربوطه پرسیده شده، افزود: به نظر می‌رسد ایرادهایی در مسیر کار بوده است؛ مسئول عملیات هواپیمایی آسمان یکی از ابهامات ماست که ظاهراً حضور نداشته و در رصد حرکت هواپیما و راهنمایی خلبان خلأهایی وجود داشته است.

هاشمی تختی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی وضعیت آب‌وهوای از ابهامات دیگری است که دارد بررسی می‌شود، تصریح کرد: موارد و ابهامات دیگری نیز وجود که به‌موقع مطرح می‌شود و زمانی که جعبه سیاه پیدا و رمزگشایی شود نظرات قطعی و کارشناسی شده را می‌توان اعلام کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی ابهاماتی که وجود دارد را از مسئولین ذی‌ربط پرسیده و به جد در تلاشیم که در صورت وجود هرگونه تخلفی، برخوردهای لازم اعمال شود.

به‌دلیل آرام شدن فضای کشور مخالف ادامه فیلترینگ تلگرام هستم
هم اکنون بخوانید

 

 

 

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا