کشف بیش از ۲میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در خلیج فارس

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله و مبارزه با قاچاق سوخت و همچنین توجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار این پدیده بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان استان هرمزگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت های ویژه و با تلاش های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان استان هرمزگان در شهرستان جاسک، باند قاچاقچیان سوخت که به صورت کلان اقدام به قاچاق می کردند، شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی مرزبانان قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: با اقدام به موقع مرزبانان و در دو عملیات سریع و غافلگیرانه، دو فروند شناور شناسایی شده حامل محموله سوخت قاچاق در آب های شهرستان جاسک متوقف شدند.

 رضایی عنوان کرد: در این عملیات دو فروند کشتی خارجی توقیف و دو میلیون و ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۱۴۱ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال نیز کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲۲ متهم خارجی دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضائی به صورت ویژه در حال پیگیری است.

براساس اعلام سایت پلیس، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به برشمردن خسارات جبران ناپذیر قاچاق برپیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: مرزبانان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی، دریایی و مرزهای خشکی کشور را نخواهد داد.
انتهای پیام

جزئیات آزمون انتقال دانشجویان پزشکی ایرانی به کشور اعلام شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا