راه ارتباط زمینی ۴۰ روستای سیستان و بلوچستان همچنان بسته است/ ارسال ۱۰ نفربر به مناطق سیل‌زده


راه ارتباط زمینی ۴۰ روستای سیستان و بلوچستان همچنان بسته است/ ارسال ۱۰ نفربر به مناطق سیل‌زده

امیر سرتیپ محمودی با بیان اینکه اوضاع استان سیستان و بلوچستان تقریباً به حالت قابل کنترل درآمده گفت: هنوز راه های ارتباطی زمینی در ۴۰ روستا بازگشایی نشده است.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، امیرسرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با رادیو گفت‌و‌گو گفت : اوضاع استان سیستان و بلوچستان در روزهای اخیر تقریباً به حالت قابل کنترل درآمده اما هنوز راه های ارتباطی زمینی در ۴۰ روستا بازگشایی نشده است.

وی با اشاره به کمک رسانی تیم های بالگرد نیرهای زمینی  ودریایی ارتش، بالگردهای سپاه، هلال احمر و راهداری به مردم سیل زده این استان گفت: مواد غذایی، وسایل گرمایشی، دارو به روستاها ارسال می شود و تیم های پزشکی سیار نیز از مسیر هوایی کمک رسانی می کنند.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خدمات بهداشتی و درمانی از طریق اورژانس های سیار به شکل هوایی و زمینی به روستائیان ارائه می شود اما در حال حاضر مردم سیل زده به وسایل گرمایشی مانند پتو و مواد غذایی و به ویژه آب نیاز دارند.

امیر سرتیپ محمودی بیان کرد: در منطقه کنارک اسکان های اضطراری تعبیه شده و هم اکنون در حال تخلیه مسیرهای آب و منافذ آب گرفته هستیم.

وی با بیان اینکه آب در اکثر مناطق فروکش کرده است گفت: ما با کمک‌های مردمی و دولتی آشپزخانه های صحرایی ایجاد کردیم و ارتش در برخی روستاها برای خدمات و پشتیبانی بهتر ۱۰ نفربر ارسال کرده است.

آغاز ماموریت ناوگروه ٨۶ نداجا برای دریانوردی پیرامون کره زمین
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − نه =

دکمه بازگشت به بالا