با تدبیر و صلابت، قطعا پاسخ مناسبی به جنایت ترور شهید سلیمانی داده می شود

به گزارش ایسنا، حسین ذوالفقاری در گرامیداشت یاد شهید سلیمانی در وزارت کشور با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک اسطوره و الگویی جاودانه برای همه مجاهدان فی سبیل الله است، اظهار کرد: از لحظه شهادت این سردار بزرگ اسلام همه آحاد مردم ایران از اعماق وجود سوگوار هستند و این چیزی جز عزت  خدادادی آن شهید والامقام نیست.

 وی ادامه داد: اگر خداوند به کسی عزت داد، شخص دیگری نمی‌تواند آن عزت و مقام را خدشه دار کند زیرا این عزت به دلیل خلوص قلبی شهید سلیمانی در عمل به وظایف و تبعیت  محض ایشان از ولایت بود و مردم این اخلاص را باور دارند.

ذوالفقاری با اشاره به تاثیر شگرف شهادت سردار رشید اسلام در تسخیر قلب ها، اتحاد مردم با هر سلیقه، بیداری ملت های مسلمان و رسوایی بیش از پیش آمریکایی‌ها گفت: نحوه شهادت، مکان شهادت، زمان شهادت، عاملین شهادت و ترکیب شهدا نشان می دهد که خداوند به این بزرگوار نظر داشته است. مردم داری، اخلاص، تواضع، شجاعت و ولایتمداری در ذات حاج قاسم بود.

معاون وزیر کشور همچنین با اشاره به تاثیر حرکت شهید سلیمانی در دفع خطر داعش در عراق، سوریه و دفاع از مرزهای کشور گفت: شخصیت کاریزماتیک حاج قاسم بر سیاستمداران و فرماندهان و رزمندگان محور مقاومت باعث شکست داعش شد. با شکست داعش در منطقه و عقب نشینی این گروه تروریستی، ملت های منطقه متوجه بزرگی و تاثیر مثبت این سردار بزرگ بر امنیت منطقه شدند و همه این ها باعث شد که سردار سلیمانی محبوب ملت های منطقه شود.

امیر سرتیپ هادیان از دانشگاه شهید ستاری بازدید کرد
هم اکنون بخوانید

وی تاکید کرد: با تدبیر و صلابت، قطعا پاسخ مناسب به این جنایت داده خواهد شد.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در پایان اظهار امیدواری کرد که سیره و منش این سردار عزیز الگوی مسئولان، فرماندهان و نیروهای مسلح و آحاد مردم قرار گیرد، زیرا عمل به ارزشها و صفات پسندیده اخلاقی بر مبنای فرهنگ اسلام ناب مهم ترین و اثرگذارترین عامل انسجام، همدلی و حکومت بر قلبهاست که، امروز جامعه ما و ملت های مسلمان بیش از پیش طالب آن هستند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا