بی توجهی دانشگاه تهران به تصمیمات شورای عالی شهرسازی در طرح توسعه

زهرا نژاد بهرام  در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به جزئیات جلسه ظهر امروز کمیسیون ماده ۵ گفت: در جلسه امروز کمیسیون ماده ۵، طرح توسعه دانشگاه تهران مجددا مطرح شد.

وی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه امسال شورای عالی معماری و شهرسازی تغییراتی در خصوص طرح توسعه دانشگاه تهران داشت و بر همین اساس از دانشگاه تهران خواسته شده بود که تا انتهای آبان ماه طرح خود را بر اساس مصوبات شورای عالی اصلاح کند، گفت: با گذشت ۱.۵ ماه این طرح به کمیسیون ماده ۵ ارسال شد و در دستور کار قرار گرفت اما بررسی‌ها نشان داد که متاسفانه طرح توسعه دانشگاه تهران بر اساس مصوبات شورای عالی شهرسازی اصلاح نشده بود.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران افزود: از آنجایی که در متن مصوبه هیات دولت صراحتا اعلام شده که باید طرح توسعه دانشگاه تهران بر اساس مصوبات شورای عالی مجددا تنظیم شود، مقرر شد کارگروهی با حضور نماینده شورای شهر، اعضای کمیسیون ماده ۵، نماینده شورای عالی و نماینده دانشگاه تهران تشکیل شود تا دستورالعمل‌ و مصوبات شورای عالی شهرسازی در مورد طرح توسعه دانشگاه تهران تبیین شود چرا که متاسفانه مصوبات شورای عالی در متن اصلاحی لحاظ نشده بود.

نژادبهرام با بیان اینکه این کارگروه ظرف مدت یک ماه بررسی‌های لازم را انجام خواهد داد، گفت: شورای عالی تنها مرجع تصویب طرح‌های توسعه شهری است و مصوبات آن برای همه دستگاه‌ها لازم الاجراست.

انتهای پیام

فوت سنگنورد هرمزگانی براثر سقوط از کوه گنو
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا