تیزر پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی

به گزارش ایسنا، در این تیزر که مدت زمان آن یک دقیقه  و ۱۲ ثانیه است، به نقش رویاپردازی کودکان در حین بازی و تاثیرپذیری آنان از این فعالیت‌ها در تمرین شغل‌های آینده‌شان، اشاره شده است.

بر این اساس تیزر، پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی روایتی کوتاه از زندگی پنج خردسال است که در نقش‌های جراح، پلیس، استاد دانشگاه، مهندس عمران و کارگردان سینما می‌بینیم که با وجود یک شخصیت عروسکی در بین جمعیت متوجه می‌شویم آن‌ها در حال بازی یا به نوعی تمرین موقعیت‌های واقعی زندگی هستند.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی قرار است در بخش ترویجی خود به آموزش و مشاوره بپردازد تا والدین و مربیان با نیازها و ضرورت‌های بازی در سنین مختلف آشنا شوند.

بر اساس گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمایشگاه تخصصی تولیدات صنعت اسباب‌بازی ایران، نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی حوزه اسباب‌بازی، نمایشگاه ترویج بازی و اسباب‌بازی، انتخاب برترین اسباب‌بازی‌های ایرانی و بازار فروش اسباب‌بازی‌های ایرانی از جمله اعتماد نو به نقل از برنامه‌های فرهنگی است که در طول این جشنواره انجام می‌شوند.

جشنواره اسباب‌بازی از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران خواهد بود.

انتهای پیام 

رئیس و هیات امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی منصوب شدند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا