در جنگ با استکبار جهانی موفق عمل کرده‌ایم

به گزارش ایسنا، علی اکبر ناطق‌نوری امروز دوم شهریورماه در حاشیه بازدید از پتروشیمی امیرکبیر در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر اظهار کرد: گزارشات بسیار خوب و امیدوارکننده از مجتمع پتروشیمی امیرکبیر به ما داده شد که این گزارشات برای دشمنان بسیار مایوس کننده است.

وی افزود: سفر به خوزستان با هدف بازدید از پروژه‌های مختلف اجراشده در استان و همچنین دیدن مناطق سیل‌زده و اقدامات اجرایی در این مناطق انجام شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خوزستان خط مقدم دفاع از ایران به ویژه در دوران دفاع مقدس بود، تصریح کرد: حضور در خوزستان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با این هدف صورت گرفت تا یادی از شهیدان دفاع مقدس شود.

ناطق نوری عنوان کرد: بازدیدی که امروز از مجتمع پتروشیمی امیرکبیر انجام گرفت بسیار امیدوارکننده بود و روند تولید در این مجموعه بسیار مطلوب بود.

وی ادامه داد: اکنون جنگ ایران با استکبار جهانی و همپیمانان آن‌ها بر سر تولید و تحریم است. خوشبختانه اکنون در این جبهه نیز مانند ۸ سال دفاع مقدس موفق عمل کرده‌ایم.

ناطق نوری اظهار کرد: در جبهه تولید، نیروهای جمهوری اسلامی ایران پر نشاط، شاداب و موفق عمل کرده‌اند و در حال مبارزه هستند تا بتوانیم در این جبهه نیز پیروز شویم.

انتهای پیام

تنها راه مبارزه موثر با فساد ساختارسازی مناسب است‌
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا