آغاز تحولی جدید در صنعت خودروسازی کشور/ ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح امسال افتتاح می‌شود

به گزارش ایسنا، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، امروز ۹ شهریور، در حاشیه بازدید از کارخانه فولاد قاین در جمع پایگاه خبریان اظهار کرد: این پروژه یکی از طرح‌های بزرگ کشوری است و در گذشته نیز جزء طرح‌های هشت گانه فولاد بوده است.

وی با بیان اینکه در همه صنایع به ویژه صنایع معدنی، اولویت جذب نیرو باید از داخل استان باشد، افزود: با اجرای چنین طرح‌هایی در سراسر کشور به دنبال زنجیره‌ای از فعالیت‌ها و تکمیل آن در مناطق هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: مقید به زمان بندی هستیم و از شرکت سرمایه‌گذار، اعتماد نو به نقل از برنامه می‌خواهیم و مقرر شده است تا دهه فجر شاهد افتتاح بخش احیاء این پروژه باشیم.

رحمانی با اشاره به اینکه بخش فولادسازی به سال بعد موکول خواهد شد، تصریح کرد: طرح مجتمع فولاد قاینات در خراسان جنوبی به ویژه در بخش اشتغال و توسعه استان تاثیر محسوسی خواهد داشت.

وی بیان کرد: با وجود مدیریت جدید و اقدامات خوبی که در استان آغاز شده، امیدواریم به زودی بتوانیم پایان بیکاری در استان را جشن بگیریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تولید امر مقدسی است و اگر مسئولان همین دیدگاه را داشته باشند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

رحمانی ادامه داد: در این راستا تا پایان امسال در حوزه ایمیدرو نزدیک ۴ میلیارد دلار طرح آماده افتتاح بوده و در سطح کشور نیز بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح تا پایان امسال آماده افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی برای ساماندهی صنعت خودرو و قطعه سازی، افزود: دوره جدیدی را در صنعت خودرو و اولین واحد تولید لوازم خانگی هوشمند آغاز کردیم.

اتصال سامانه‌های سازمان بورس به درگاه ملی مجوزها
هم اکنون بخوانید

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت خوب صنعت خودروسازی، خاطرنشان کرد: امیدواریم حرکت‌های جدید آغاز شده، اصلاح امور، بهبود کیفیت و افزایش تنوع صنعت خودرو را در پی داشته باشد.

رحمانی بیان کرد: در این کار جدی هستم و هیچ ترس و واهمه‌ای از کسی ندارم، اما همه مدیران باید از عدم خدمت رسانی خوب به مردم بترسند که مبادا حقوقشان پایمال شود.

وی با اشاره به ایجاد تحول در صنعت خودرو، یادآور شد: براین اساس از هیات مدیره دو شرکت خودروسازی اعتماد نو به نقل از برنامه خواسته‌ایم و با تغییراتی که در حوزه مدیرعاملی این شرکت‌ها انجام شده است، تیم پاک دست، جوان، نو فکر و براساس شرایطی که داریم، در این صنعت فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا