شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مولود انقلاب است

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر پنجشنبه در همایش بیانیه گام دوم انقلاب و رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که به میزبانی شهرستان ورامین برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: کلیه مسئولان استانی و شهرستانهای استان تهران یاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده و با افتخار اعلام می کنیم که کلیه مسئولان عضو این نهاد مقدس هستند.

وی ادامه داد: برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستانهای استان تهران تمامی مسئولان در سطح شهرستان های خود جهادی پای کار آمدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مولود انقلاب است، همگان اذعان می کنند که این نهاد بزرگترین تاثیر گذاری را در انقلاب و نظام داشته است.

محمودی خاطرنشان کرد: شهرستانهای استان تهران بازوی تهران هستند، با توجه به اینکه شهرستان ها به شهر تهران کمک می کنند، اما متاسفانه با چند مشکل اصلی روبرو هستند،  ۳۸ نمازجمعه، راهپیمایی و…. برگزار می شود اما صداوسیما به صورت کامل پخش نمی کند و جمعیت ۵ میلیونی شهرستانهای استان از داشتن یک شبکه مستقل محروم هستند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین تصریح کرد: در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید جوانگرایی عملیاتی بشود، برخی از جوانان امروزه غریب و مظلوم واقع شده اند و باید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این جوانان را پای کار بیاورند.

محمودی ادامه داد: عمار انقلاب آیت الله احمد جنتی خار چشم منافقان و دشمنان انقلاب اسلامی هستند و قطعا با هدایت ایشان و حضور جهادی قائم مقام محترم این شورا باید در گام دوم انقلاب  ظرفیت این شورا و مراسمات به شکوفایی برسد.

ادعای مجدد آمریکا مبنی بر "نقش ایران در حملات آرامکو"
هم اکنون بخوانید

وی در پایان بیان کرد: تریبون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زبان مردم هستند و باید برای مردم جهادی پای کار آمد و برای مردم کار کنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا