اسلام ناب را با سخن نو و جذاب ارائه می‌کنیم

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی در نشست هم‌اندیشی با مدیران کل استانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مشهد با بیان اینکه ما در سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه‌مان تبلیغ اسلام ناب محمدی است اظهار کرد: سعی می‌کنیم این تبلیغ همراه با اندیشه، سخن نو و جذاب و عمیق، توسط روحانیان و همه مردم عرضه شود تا به جان و دل جوانان بنشیند.

وی افزود: رسالت دیگری نیز بر عهده ما است که از جنس رصد هوشمندانه تهاجمات فکری، فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان است که فرهنگ، هویت و سبک زندگی جوانان جامعه را مورد هجوم قرار داده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ما دریافتمان این است که سازمان تبلیغات باید یک حلقه واسط باشد برای همه‌کسانی که دلشان برای حق و حقیقت و اسلام ناب می‌تپد. گفت: نه‌تنها روحانیان، اهالی فرهنگ و اندیشه بلکه بنا به فرمایش امام (ره) و رهبر معظم انقلاب عموم مردم باید در تبلیغ اسلام کوشا باشند.

وی اظهار کرد: یکی از شعارهای خوبی که باید به سمتش حرکت کنیم، «همه با هم برای نشر خوبی‌ها» است و لذا تبیین خوبی و از دیگر سو بیان زشتی‌ها وظیفه همه ما است و روحانیت و مساجد باید به‌طریق‌اولی وظیفه ترویج و ترسیم این مباحث را انجام دهند.

قمی تأکید کرد: نهضت ادامه دارد چراکه اسلام ادامه دارد و ما خادم خادمان معرفت اسلامی و تلاش می‌کنیم با دقیق کردن اعتماد نو به نقل از برنامه‌هایمان موانعی که در این مسیر وجود دارد را کنار بزنیم تا بتوانیم حلقه واسط خوبی باشیم.

اعلام آمادگی ایران برای حضور در همایش جوانان و صلح جهانی در کره
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 15 =

دکمه بازگشت به بالا