بیش از ۶۲۰۰ پروانه بهره‌برداری صنایع صادر شده است

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سعید زرندی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از ۳۳ درصد اشتغال کشور را دارد و ۳۷ درصد از ارزش افزوده اقتصاد در این حوزه و مرتبط با این وزارتخانه است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در عین سختی‌های اقتصاد ایران توفیقات زیادی هم به دست آمد، ادامه داد: کارآفرینان و مبتکران ما در کشور تسلیم نشدند و با شرایط سخت و دشوار و با وجود تحریم‌های سنگینی که داشتیم ایستادند و پیش رفتند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیش از ۶۲۰۰ پروانه بهره‌برداری صادر شده و از مرحله طرح به تولید رسیده است، اضافه کرد: از تحریم‌ها به عنوان یک فرصت در وزارت صنعت بهره‌برداری شد و روی موضوعاتی کار شد که توانستیم دستاوردهای خوبی هم به دست بیاوریم.

وی با تاکید بر مدیریت درست سال گذشته بر تحریم‌ها افزود: انتظار داشتند که با تحریم‌ها گسستگی در کشور ایجاد شود اما موفق نشدند و ما نیز در سال جاری جدی‌تر برای تقویت اقتصاد و بنیه اقتصادی گام برداشتیم که اثرات آن را در آینده خواهیم دید.

زرندی با بیان اینکه نباید دلزدگی و دلسردی ایجاد شود، عنوان کرد: با سفرهای استانی و بهره‌برداری از طرح‌هایی که داریم و متناسب با نگاه‌هایی که وجود دارد، نهضت ساخت داخل را تقویت می‌کنیم.

انتهای پیام

خداحافظی ایران با گوشی‌های پرچمدار در راه است؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا