بهترین مارک کاغذ دیواری ایرانی و خارجی _ دکورآفیس

بهترین مارک کاغذ دیواری ایرانی و خارجی، هر کدام دارای ویژگی های متنوعی هستند. کیفیت محصولات این برند ها با یکدیگر متفاوت است. این تفاوت کیفیت، موجب قیمت های متنوعی خواهد شد. این پوشش در دسته بندی مدرن، کلاسیک، طرح های ساده، مدل های ایرانی و خارجی، سه بعدی، طرح های خاص و سفارشی و پوشش های حراجی به مخاطبین عرضه می شود. برخی از انواع آن مانند روستر و دیپینا طرح های متنوعی را ارائه کرده اند. اما به طور کلی شرکت های چینی مانند جیل، ملانیا، تیفانی و … شناخته شده هستند. برندهای راش، گراسیا، دیور و لونا نیز جزو مارک های معتبر اند.


به طور کلی در حال حاضر کیفیت شرکت های ایرانی نیز بسیار بالا است. انواع آلبوم کاغذ دیواری با طرح های متنوع توسط این برندها ارائه می شود. هر کدام از محصولات دارای ویژگی های خاص خود هستند. اما طبیعتا بهترین مارک باید ضد آب و مقاوم باشد. در نتیجه برای تولید آن از پی وی سی استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که این پوشش تنها برای دیوارهای داخلی ساختمان کاربرد دارد. در واقع جایی که در معرض رطوبت باشد، مکان مناسبی برای نصب آن نیست. این موضوع باید در حین طراحی در نظر گرفته شود.


بهترین کاغذ دیواری متعلق به کدام کشور است؟


امروزه شرکت های متنوع با ارائه محصولات با کیفیت سعی در رقابت با هم دارند. نمی توان گفت که کدام شرکت محصول بسیار ویژه ای تولید کرده است. زیرا هر برند شعار خود را دارد و سعی در ارائه محصول با کیفیت دارد. کشور چین در این زمینه محصولات متعددی را عرضه کرده است. اما زیاد بودن برند های تولید کاغذ دیواری نشان دهنده کیفیت بالا نیست. اغلب کشورهای اروپایی نیز در این زمینه فعالیت دارند. برند های آلمانی، ایتالیایی و … از شهرت بیشتری برخوردار هستند. حتی کشور ترکیه نیز در این زمینه محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است.


با توجه به نکات ذکر شده، شما می توانید قبل از خرید کاغذ دیواری، به نوع برند و ویژگی های آن توجه کنید. البته این ویژگی ها اغلب در محصولات مختلف یکسان اند. از این رو می توان گفت اغلب پوشش های دیوار که در بازار موجود هستند، کیفیت بالایی دارند. به همین دلیل شما نمی توانید یک مارک خاص را به عنوان بهترین نوع پوشش دیواری انتخاب کنید.


محبوبترین برند کاغذ دیواری


همانطور که ذکر شد انتخاب برند با کیفیت کار دشواری است. اما محبوب ترین نوع کاغذ دیواری، پوشش های ضد آب و قابل شستشو هستند. از این رو مارک هایی که این نوع قابلیت را دارند، از نظر کیفیت نیز بهتر هستند. زیرا جنس پوشش به صورتی است که در اثر گذشت زمان دچار آسیب نخواهد شد. به دلیل امکان تمیز کردن آن نیز، زیبای خود را حفظ خواهد کرد. در نتیجه نیازی به تعویض آن تا سال ها وجود ندارد. از این رو قیمت کاغذ دیواری ضد آب با توجه به دوام و پایداری آن، به صرفه است. این قیمت نسبت به رنگ آمیزی دیوار نیز مقرون به صرفه است. به همین دلیل اغلب طراحان آن را برای پوشش دیوار انتخاب می کنند.

مصائب پیش روی نیروگاه‌های انشعابی/ تجدیدپذیرها را فراموش کنیم؟
هم اکنون بخوانید


برندهای محبوب و مشهور نیز سعی  دارند که محصولات خود را با کیفیت بالاتری ارائه دهند. از این رو هر ساله بر تنوع و کیفیت آلبوم های کاغذ دیواری افزوده می شود. بهتر است برای پوشش دیوار از یک مارک معتبر استفاده شود. تنها در این صورت است که یک انتخاب مناسب خواهید داشت. مارک های ایرانی نیز در این زمینه پیشرفت های زیادی کرده اند. در نتیجه می توانید از برند های ایرانی برای پوشش دیوار استفاده کنید.


56


برند های کاغذ دیواری ایرانی


همانطور که ذکر شد، تفاوت چندانی از نظر کیفیت بین برند های کاغذ دیواری ایرانی و خارجی وجود ندارد. گاهی اوقات اسم یک برند در میزان فروش کاغذ دیواری موثر است. بنابراین با تحقیق و جستجو درباره محصولات ایرانی نیز می توانیم یک پوشش مناسب برای دیوار انتخاب کنیم. بهتر است از مارک های معتبر در این زمینه استفاده شود. مطالعه ویژگی های هر محصول می تواند به شما در خرید بهتر کمک کند. از این رو اغلب برای پوشش دیوار سعی می کنند از محصولات با قیمت مقرون به صرفه و مقاومت بالا استفاده کنند.


طراحان نیز سعی می کنند طراحی ساختمان و فضاهای داخلی را به گونه ای انجام دهند، که هزینه چندانی نداشته باشد. البته با توجه به کیفیت یک محصول، می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. یکی از روش های خرید کاغذ دیواری، مراجعه به سایت است. در نتیجه شما می توانید از نظرات افرادی که پوشش را خریداری کرده اند، استفاده کنید. همچنین امکان مقایسه قیمت های متنوع وجود دارد. این قیمت ها در سایت های مختلف متفاوت است. برند های ایرانی اغلب با قیمت های کمتری عرضه می شوند. اما این قیمت کم دلیل بر بی کیفیت بودن محصولات نیست. 


کاغذ دیواری کدام کشور بهتر است؟


با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد، کشور و سازنده یک محصول چندان اهمیتی ندارد. تنها نکته مهم در هنگام خرید انواع کاغذ دیواری، کیفیت و دوام آن می باشد. شاید محصولات خارجی تنوع رنگ و طرح بیشتری داشته باشند. اما امروزه برند های ایرانی نیز سعی در رقابت با این محصولات را دارند. به همین دلیل در اکثر مواقع آلبوم های مارک های ایرانی نیز متنوع اند. بهتر بودن یک پوشش برای دیوار منجر به طول عمر بیشتر آن می شود. در نتیجه نیاز به پرداخت هزینه های اضافی کم خواهد شد. طراحان نیز سعی دارند کمترین هزینه را برای طراحی یک فضا پرداخت کنند.

میزان بارش‌های زمستانی اروپا تا ۴۰ درصد کاهش یافت
هم اکنون بخوانید


کشورهای متنوعی در زمینه تولید کاغذ دیواری پیشتاز هستند. مثلا کشور چین در این زمینه یکه تاز است. اما ممکن است کیفیت پوشش های اروپایی را این محصولات نداشته باشند. در هر صورت با توجه به قیمت محصول، کیفیت آن نیز تعیین می شود. اغلب به دلیل فروش بالای محصولات با دوام، این نوع پوشش ها دارای قیمت بیشتری هستند. کیفیت دیوار پوش موجب می شود که دوام و پایداری آن نیز بیشتر شود. البته این موضوع برای فضا هایی در نظر گرفته می شود که نیاز به تغییر دکوراسیون در سال های پیش رو را ندارند.


57


بهترین برند کاغذ دیواری چینی


برند های تیفانی، جیل، ملانیا، کینگ ست از محصولات پرفروش کاغذ دیواری از کشور چین هستند. این مارک های معتبر، انواع آلبوم های متنوع را در این زمینه تولید کرده اند. شاید تصور کنید که این محصولات غیر اصل هستند و کیفیت بالایی ندارند. اما خوشبختانه تمامی برند های ذکر شده معتبر اند. به همین دلیل می توانید برای پوشش دیوار از مارک های چینی نیز استفاده کنید. برخی از انواع محصولات چینی که از شرکت های معتبر نیستند، ممکن است کیفیت لازم را نداشته باشند. اغلب این محصولات نیز با قیمت ارزان به مشتری عرضه می شوند. اما بهتر است یک محصول با کیفیت ایرانی به جای یک محصول ارزان قیمت چینی خریداری شود.


به طور کلی فروش کاغذ دیواری با توجه به نوع برند، قیمت و طرح آن مشخص می شود. از این رو با داشتن فاکتورهای لازم، مشتری نسبت به خرید محصول اقدام می کند. نوع برند در این زمینه بسیار موثر است. به همین دلیل روی فروش آن تاثیر زیادی دارد. این پوشش ها برای فضاهای مسکونی کاربرد بیشتری دارند. مثلا فضای پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب و راهرو را می توانیم با طرح های گلدار و ساده پوشش دهیم. میزان استفاده از کاغذ دیواری مدرن بیشتر از سایر طرح ها است.


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا