سیاست‌های گذشته برای کارت‌های الکترونیک مرزنشینی به خوبی اجرا نشده اند

به گزارش ایسنا، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، شهریاری استاندار آدربایجان غربی، خضری نماینده شهرستان‌های پیرانشهر-سردشت طی یک سفر یک روزه از پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر دیدار کردند و در این سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن، تجارت طی دیداری با بازرگانان و فعالان تجاری پیرانشهر مشکلات تجار، مشکلات کارت‌های الکترونیک مرزنشینی، ثبت سفارش کالا و سرمایه‌گذاری در بخش صنعت شهرستان بررسی شد.

رحمانی در نشست امروز با فعالان گفت: با حضور مسئولین از روند صادرات و واردات در محور تمرچین بازدید به عمل آمد و در آینده‌ای نزدیک جزئیات این سفر جمع بندی شده و متناسب با وضعیت موجود تصمیم گیری انجام خواهد شد.

وی در رابطه با کارت‌های الکترونیک مرزنشینان افزود: با توجه به اینکه در بحث کارت‌های الکترونیک مرزنشینی سیاست‌های گذشته به خوبی اجرا نشده‌اند، سعی خواهد شد برای بهبود وضعیت این معابر و جهت ساماندهی کارت‌های الکترونیک مرزنشینی، با نظرخواهی از مرزنشینان و حضور آنان در سیاست‌های جدید، مشکلات این قشر نیز حل شود.

به گزارش ایسنا؛ عملکرد ادارات کل جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به عنوان سه ارگانی که بیشترین تسهیلات را از محل منابع اشتغال فراگیر دریافت کرده‌اند، امروز در دومین جلسه کارگروه اشتغال استان طی سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

تداوم افت قیمت سهام خودرویی‌ها و فلزی‌ها
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا